انتشار سه اثر داستانی تازه از ابراهیم حسن بیگی

انتشار سه اثر داستانی تازه از ابراهیم حسن بیگی

بلك بلاگ: ابراهیم حسن بیگی سه كتاب تازه برای مخاطبان كودك منتشر نمود.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از مهر، كتاب داستان كشتی یونانی، انتظار در كلبه هور و خانه بومیان كیش نوشته ابراهیم حسن بیگی روانه بازار كتاب شد.
این كتاب ها درباره یكی از مراكز دیدنی و گردشگری جزیره كیش است.
حسن بیگی در باره این سه اثر به خبرنگار مهر اظهار داشت: جان بخشی به اشیاء و دادن هویت داستانی به انها در ادبیات داستانی كودكان موجب میشود تا آن شی جزیی از خاطرات كودكان شود. این كار دقیقا همان كاری است كه فیلم سازان كودك در ساخت بعضی از فیلم های كارتونی می كنند. من در این سه قصه سه نماد از نمادهای جزیره كیش را كه گردشگران بسیاری را به خود جذب می كند انتخاب كردم. مثلا كشتی یونانی 50 سال است كه تبدیل به یكی از نماد های كیش شده. توریست دوست دارد بداند كه این كشتی چرا اینجاست؟ من كاری به این چرایی نداشتهام. نخواستهام تاریخ بگویم. من قصهای برای این كشتی ساختهام كه هیچ ربطی به آن ندارد. قصه من برای كشتی یونانی قصه من است. اما خواننده كودك را وارد ماجراهایی می كند كه فكر می كنم كودكان می توانند با آن و با كشتی ارتباط بیشتری بگیرند. با آدم های بد و خوب داخل كشتی آشنا گردند و در نهایت كشتی یونانی تبدیل به شخصیت و هویتی می شود كه محصول تقابل بین خوبی و بدی است.
كتاب كشتی یونانی و انتظار در كلبه هور توسط خانم زینب السادات بدری و خانه بومیان كیش را اقای حسین پاكروان تصویری كرده است.
هر سه كتاب توسط نشر ابراهیم در1000 نسخه و با قیمت 15 هزارتومان عرضه شده است.


منبع:

1398/08/09
16:58:11
5.0 / 5
4222
تگهای خبر: داستان , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴