سردار كارگر مطرح كرد؛

ارتباط مستمر با زایران از مطالبات رهبری در موضوع راهیان نور است

ارتباط مستمر با زایران از مطالبات رهبری در موضوع راهیان نور است

به گزارش بلک بلاگ، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از مطالبات رهبر انقلاب در موضوع راهیان نور، ارتباط مستمر با زایران است.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، صد و بیست و سومین نشست شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور پنج شنبه ۲۶ بهمن با حضور تعدادی از اعضای این شورا در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اجرا شد.
سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز، به برگزاری باشکوه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اشاره نمود و با اعلان اینکه ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بار دیگر محاسبات، پیش بینی ها و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کردند، اظهار داشت: ما باید قدردان رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف کشورمان باشیم که با حضور بموقع و پرشور خود در بزنگاه ها و میادین حساس، ثابت می کنند که همیشه مدافع حقیقی نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند.
وی انقلاب اسلامی را ثمره حضور مردم و جانفشانی شهدای والامقام دانست و اظهار داشت: پیروزی در دفاع مقدس را مدیون عنایت خداوند متعال، رهبری بی نظیر حضرت امام خمینی (ره)، حضور حماسی مردم و از جان گذشتگی جوانان غیور کشور هستیم.
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: یکی از مهم ترین افتخارات جمهوری اسلامی ایران از شروع پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، این است که این نظام حدودا سالی یک دفعه انتخابات برگزار کرده و همه ارکان نظام اسلامی از رهبری گرفته تا شورای شهر و روستا توسط مردم انتخاب می شوند.
وی دعوت به حضور و مشارکت در انتخابات را وظیفه ای همگانی عنوان نمود و اضافه کرد: ملت همیشه در صحنه ایران بار دیگر با حضور حداکثری خود در انتخابات پیشرو، سیلی محکمی بر چهره دشمنان یاوه گو خواهند زد و ان شاءالله انتخابات پرشوری خواهیم داشت.
سردار کارگر با تکیه بر این که حضور و فعالیت در صحنه های مهمی همچون انتخابات و راهپیمایی به نیابت از شهداست، اظهار داشت: ما در وضعیت جنگ فرهنگی و شناختی قرار داریم که این نوع جنگ نیاز به اطلاعات و آگاهی دارد.
وی اضافه کرد: همه ما باید در هر جایگاهی که هستیم، هم باید اطلاعات و دانش خودرا ارتقا دهیم و هم مردم را به حضور در صحنه های مهمی همچون انتخابات و راهیپمایی ها دعوت و تشویق نماییم.
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هدف دشمن را ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی دانست و با اعلان اینکه در طول ۴۵ سال قبل با وجود تحریم های ظالمانه، روز به روز به توفیقات جمهوری اسلامی افزوده شده است، اظهار داشت: ما باید این توفیقات را برای نسل های جدید تبیین و تشریح نماییم که در این رابطه، وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سایر دستگاهها و نهادهای متولی، وظیفه سنگینی بر عهده دارند.
وی در ادامه به نقش مبلغین و خادمین راهیان نور در تشویق و تشویق مردم خصوصاً نسل جوان به مشارکت در انتخابات اشاره نمود و اظهار داشت: ما در ستاد مرکزی راهیان نور کشور بدنبال طرح مسائل سیاسی و اقتصادی نیستیم؛ اما اگر جوانی از ما درباب این مسائل سوال کرد، باید پاسخ منطقی برای سوال آنها داشته باشیم که این امر مستلزم بالا بردن آگاهی و دانش است.
سردار کارگر امیدآفرینی در جامعه را سلاح کارآمد و نقطه مقابله با ترفند و حیله القای ناامیدی دشمنان دانست و با تکیه بر این که اردوهای راهیان نور فرصتی مناسب برای ایجاد امید، خصوصاً در بین جوانان و معرفی پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف است، اظهار داشت: در این خصوص، راویان و مبلّغین دفاع مقدس حاضر در کاروان های راهیان نور باید از دستاوردها و پیشرفت های کشور آگاهی یابند و آنها را به بهترین و شیواترین روش ممکن ارایه کنند.
رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در آخر با اشاره به اهمیت تدوین نقشه راه شبکه ادامه ارتباط با مخاطبین راهیان نور اظهار داشت: یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوع راهیان نور، ارتباط مستمر با زوار است که باید در امتداد تحقق مطالبه راهبردی معظم له، قدمهای اساسی برداشته شود.


منبع:

1402/11/27
16:39:25
0.0 / 5
385
تگهای خبر: رمان , فرهنگی , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲