با كوشش غلامرضا سازگار؛

این ماه خون گرفته به منزل سیزدهم رسید

این ماه خون گرفته به منزل سیزدهم رسید

به گزارش بلك بلاگ سیزدهمین مجلد از كتاب این ماه خون گرفته اثر غلامرضا سازگار منتشر گردید.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از مهر، موسسه هنر و ادبیات هلال سیزدهمین كتاب آموزشی «این ماه خون گرفته» را به قلم غلامرضا سازگار منتشر نمود.
این كتاب شامل اشعار و نوحه های ویژه محرم و صفر به همراه آموزش سبك اجرای نوحه ها توسط زهیر سازگار به همت مؤسسه هنر و ادبیات هلال منتشر گردید.
غلامرضا سازگار این اثر را در سیزده سال قبل به صورت سالانه از طرف این موسسه منتشر نموده و هر مجلد آن در چارچوب اثری آموزشی همراه با پیشنهادهایی تازه جهت استفاده از اشعار برای مادحین و ذاكرین اهل بیت(ع) در دست تولید قرار گرفته است.
غلامرضا سازگار متخلص به میثم از شاعران و مداحان پیشكسوت اهل بیت(ع) محسوب می شود. وی تحصیلات ابتدایی را در مكتبخانه های قدیمی سپری نمود و سپس به دروس حوزوی روی آورد. او سرودن را از نوجوانی شروع كرد و در كنار آن به مداحی می پرداخت. وی با حضور در جلسات حاج ملاحسین مولوی در شعر و مداحی به پیشرفت بیشتری رسید. سازگار در ۱۹ سالگی به تهران مهاجرت نمود و به مسیر سرودن شعر و مداحی ادامه داد. وی سابقه‌ی حضور در انجمن «ذاكرین»، «انجمن ادبی نغمه سرایان مذهبی» را داشته است. میثم بیشتر اشعارش را در چارچوب غزل و به زبان روان سروده است. وی از بزرگان شعر آیینی و مذهبی معاصر شمرده می شود. از آثار او می توان به شش جلد «نخل میثم»، «ماه خون گرفته»، «آتش مهر»، «نخلستان»، «صیام در قیام» اشاره نمود.

1398/05/28
15:02:38
5.0 / 5
4219
تگهای خبر: آموزشی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۵