اختتامیه جشنواره فیلم دانش آموزی بینش فردا برگزار می گردد

اختتامیه جشنواره فیلم دانش آموزی بینش فردا برگزار می گردد

بلك بلاگ: آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره فیلم دانش آموزی «بینش» فردا (جمعه 30 فروردین ماه) انجام می شود.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا، بنا بر اعلام روابط عمومی دبیرخانه جشنواره مستقل فیلم كوتاه دانش آموزی بینش، مراسم پایانی این جشنواره با اكران بیست فیلم برتر برگزار می شود.

در این مراسم سپس اكران بیست فیلم برتر دانش آموزان سراسر كشور، تندیس ها و دیپلم های افتخار به برگزیدگان اهدا می شود.

در جشنواره یازدهم، دانش آموزان فیلمساز از ۴۴ شهر و روستای ۲۲ استان شركت كرده و در دو بخش داستانی و مستند به رقابت پرداختند.

رضا بهزادیان - دبیر یازدهمین دوره جشنواره بینش - اسامی هیات داوران این دوره را به این شرح اعلام نمود: الهه آرانی حصاری، نسیم رفیعی، سارا نامجو، محسن پورهاجریان، رحمان حاصلی، مازیار رضاخانی، علی اكبر زین العابدین، عظیم فلاح و سیدجواد یوسف بیك.

شماری از چهره های مطرح فرهنگی همچون سینماگران، نویسندگان، آهنگسازان، مدیران آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم در كنار كودكان و نوجوانان خواهند بود.

دبیرستان پسرانه علم سلیم در منطقه ۷ تهران، برگزاركننده و حامی اصلی جشنواره مستقل فیلم كوتاه دانش آموزی بینش است. این جشنواره گفته می شود قدیمی ترین جشنواره سراسری فیلم كوتاه دانش آموزی است.

آیین اختتامیه جشنواره بینش روز جمعه ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ از ساعت ۱۶: ۳۰ تا ۱۹ در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، پارك اندیشه، فرهنگسرای اندیشه برگزار می گردد و حضور عموم علاقه مندان در این مراسم، آزاد است.




1398/01/29
14:10:02
5.0 / 5
4520
تگهای خبر: جشنواره , داستان , سینما , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳