یه روز تازه برنامه صبحگاهی شبكه پنج شد

یه روز تازه برنامه صبحگاهی شبكه پنج شد

بلك بلاگ: نخستین قسمت روزنامه تصویری شبكه پنج سیما با عنوان «یه روز تازه» به تهیه كنندگی امیر حسین خرمشاهی از شنبه ( 11 اسفندماه) روی آنتن می رود.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا، امیر حسین خرمشاهی با بیان پخش این برنامه در توضیح ساختار آن اظهار داشت: یكی از شاخص های مهم این برنامه، تنوع در بخش های تولیدی و زنده است؛ ما در این برنامه تقریباً ۲۵ بخش تولیدی و زنده داریم كه در ۱۲۰ دقیقه به روی آنتن می بریم.
ایشان سپس توضیح داد: روزنامه تصویری «یه روز تازه» بخش های مختلفی دارد كه از شنبه تا چهارشنبه در كنداكتور جانمایی شده است.
محمدرضا باقری سردبیری محتوایی صفحاتی مانند تئاتر و سینما، شهر و معماری، دانش و فناوری، ادبیات با تحلیل نقد كتاب، بوم گردی، خانه دوست، ارتباط تلفنی زنده و گفتگوی با مسئولان پیرامون موضوعات روز جامعه، تاریخ، صحفه شما، پا توی كفش اخبار و… را برعهده دارد.
خرمشاهی یكی از خاصیت های مهم این برنامه را فرار از استودیو دانست و اظهار داشت: روزنامه تصویری «یه روزتازه» جامعه هدف آن تمام جامعه و وسعت ایران هست و محدود به جغرافیای استان تهران نیست. برای مثال گروه تولیدی مستند ساز این برنامه به اقصی نقاط ایران و استان تهران سفر می كند و از سوژه های ناب و بكر و موضوعات فرهنگی، هنری، صنایع دستی و.... مستند تهیه می كنند.
رضا محمد نیا كارگردان و مستند ساز تمام سفرنامه های «یه روز تازه» را تولید و همراهی می كند.
تهیه كننده «یه روز تازه» در توضیح بعضی از بخش های این برنامه اظهار داشت: كوشیدیم بخش های مختلف و جذابی را در نخستین ساعت شروع روز برای مخاطبان طراحی نماییم. سفرهای هیجان انگیز به كویر یكی دیگر از بخش های جذاب این برنامه است كه در قسمت های نخست برنامه، مخاطبان شاهد آن خواهند بود. سفر به ریگ یلان این بخش توسط علیرضا احمدی كارگردانی و مستند سازی می شود.
وی «صبحانه در طبیعت» را یكی دیگر از آیتم ها این برنامه عنوان نمود و اظهار داشت: این بخش با اجرای حامد توسلی خواهد بود كه آقای صبحانه ایران به اقصی نقاط ایران سفر می كند و سفره های سنتی صبحانه ایران را به مخاطبان معرفی می كند.
وی با اشاره به اینكه "بخش محیط زیست با عنوان هشتگ طبیعت یار نمایش می شود" توضیح داد: این بخش با كارشناسی و مستندسازی محمد درویش خواهد بود كه حوزه فعالیت مان سراسر ایران است و یك نگاه نقادانه در حوزه محیط زیست داریم.مانند ورود در حوزه تالاب ها، سدسازی، تخریب جنگل ها و....
خرمشاهی در ادامه این گفتگو عنوان كرد: در این برنامه رضا رفیع با آیتم "پا تو كفش اخبار" باز یكشنبه و سه شنبه ها در برنامه حضور خواهند داشت و نگاه طنازانه به اخبار و موضوعات روز دارد.
خرمشاهی با اشاره به آیتم دورهمی در فضای مجازی اظهار داشت: این بخش را مهسا ایرانی ها اجرا می كند كه یك ارتباط دوسویه و بین ایشان و مخاطب با موضوعات مختلف ایجاد خواهد شد.
همین طور در این برنامه یك استودیو سیاری باز داریم كه دو مجری در آن فعالیت می نمایند كه بصورت استنداپ كمدی در سطح شهر تهران با موضوعات مختلف برنامه ضبط می كنند و حسین رستمی و حمیدرضا شادل مجریان این قسمت هستند.
«یه روز تازه» كاری از گروه اجتماعی شبكه پنج سیما با اجرای وحید رونقی و محمد رضا باقری به تهیه كنندگی امیرحسین خرمشاهی از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۶: ۳۰ به مدت ۱۲۰ دقیقه روانه آنتن شبكه پنج سیما می شود.
مهدی یغمایی تیتراژ این برنامه صبحگاهی را خوانده است.



1397/12/10
19:52:14
5.0 / 5
4239
تگهای خبر: برنامه , تئاتر , روزنامه , سینما
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱