افتتاح نمایشگاه كتاب دوحه با حضور معاون فرهنگی وزیر ارشاد

افتتاح نمایشگاه كتاب دوحه با حضور معاون فرهنگی وزیر ارشاد

بلك بلاگ: نمایشگاه كتاب دوحه امروز با حضور محسن جوادی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح میگردد



به گزارش بلك بلاگ به نقل از مهر، بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی كتاب دوحه امروز با حضور جمهوری اسلامی ایران افتتاح میگردد.
محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس نمایشگاه بین المللی كتاب تهران به دعوت نمایشگاه دوحه و بعنوان میهمان در این نمایشگاه حضور دارد.
این نمایشگاه كه تحت حمایت امیر قطر «تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی» برگزار می شود، از امروز (۸ آذر) در مركز همایش ها و نمایشگاه های دوحه آغاز به كار خواهدنمود و تا ۱۷ آذر ادامه دارد.
شعار این دوره از نمایشگاه «دوحه، شهر دانش و خرد» است.
در نمایشگاه بین المللی كتاب دوحه كه یكی از بزرگ ترین نمایشگاه های كتاب منطقه به حساب می آید، ناشرانی از كشورهای مختلف، به صورت گستره شركت دارند. این نمایشگاه همچون بستری برای تبادل میان فرهنگ های گوناگون و فضایی برای به اشتراك گذاشتن دانش و خرد عمل می كند. نمایشگاه كتاب دوحه توسط وزارت فرهنگ و ورزش قطر برگزار می گردد.
غرفه موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران كه به نمایندگی از نشر كشورمان در این نمایشگاه حضور دارد ۲۴ مترمربع است و ۳۰۰ عنوان كتاب درزمینهٔ ادبیات كلاسیك و معاصر، ایران شناسی، هنر، گردشگری و كودك و نوجوان درآن به نمایش گذاشته میگردد.
معرفی نمایشگاه بین المللی كتاب تهران در قالب كاتالوگ و بروشور، معرفی طرح «گرنت» به منظور تسهیل در امر فروش كتاب های ایرانی و دعوت از ناشران برای حضور در نمایشگاه بین المللی كتاب تهران ازجمله فعالیت هایی است كه در غرفه ایران دنبال میگردد.

1397/09/08
20:30:55
5.0 / 5
4255
تگهای خبر: رمان , شركت , فرهنگ و ارشاد اسلامی , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳