تیموری خبر داد؛

آغاز عملیات اجرایی آماده سازی نمایشگاه کتاب

آغاز عملیات اجرایی آماده سازی نمایشگاه کتاب

به گزارش بلک بلاگ، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه از آغاز عملیات اجرایی آماده سازی این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی (ره) اطلاع داد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، حسین تیموری مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه کتاب تهران اظهار داشت: عملیات اجرایی آماده سازی این دوره از نمایشگاه در مصلی امام خمینی (ره) شروع شده است.
وی اضافه کرد: الان بخش های مختلف مصلی امام خمینی (ره) به ستاد برگزاری سی پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تحویل داده شده است و تلاش خواهد شد تا فرآیند آماده سازی بخش ها مطابق جدول زمانبندی صورت گیرد و تا شروع در نوزدهم اردیبهشت (۱۴۰۳) آماده بهره برداری باشد.
مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه همینطور با اشاره به اینکه هماهنگی با سازمان ها و نهادهای همکار در برگزاری نمایشگاه کتاب سی وپنجم انجام شده است، اظهار داشت: برگزاری جلسه های مختلف با این سازمان ها و نهادها درحال برگزاری است و به تناوب بازدید از محل نمایشگاه و بازدید مکان استقرار دستگاه ها هم صورت خواهد گرفت.
به گفته تیموری نقشه اولیه جانمایی بخش های مختلف همچون ناشران داخلی، ناشران خارجی و فعالیتهای فرهنگی در اختیار مدیران این کمیته ها قرار گرفته است و بزودی عملیات انتقال تجهیزات به مصلی هم شروع می شود تا چیدمان داخلی مصلی برای نمایشگاه شکل بگیرد.

1403/01/26
15:30:06
0.0 / 5
150
تگهای خبر: فرهنگی , كتاب , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱