در گفت وگو با بلك بلاگ مطرح شد؛

خبر کذب اینترنشنال در رابطه با استقبال کم از روسریهای نمایشگاه مدولباس

خبر کذب اینترنشنال در رابطه با استقبال کم از روسریهای نمایشگاه مدولباس

بلک بلاگ: به گزارش بلک بلاگ، شبکه تلویزیونی اینترنشنال با انتشار خبری کذب از زبان دبیر دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر تلاش باردیگر ای در شعله ور کردن آتش مسائل در ارتباط با حجاب داشت.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، دوازدهمین نمایشگاه مد و لباس فجر از پنجشنبه ۲۸ دی کار خویش را در کاخ موزه هنرهای زیبای مجموعه فرهنگی سعدآباد شروع کرد و تا چهارشنبه ۴ بهمن ادامه دارد. در طول این مدت رسانه های معاند همچون شبکه تلویزیونی اینترنشنال طبق روال، تلاش نموده اند اذهان عموم را نسبت به مبحث حجاب حساس کرده و از نمد ماجراجویی های «زن زندگی آزادی» کلاهی ببافند.
نمونه تازه این مساله انتشار خبری با عنوان «استقبال از سرپوش ها مانند روسری کم و ضعیف بود» از زبان علیرضا بابایی دبیر دوازدهمین جشنواره مد و لباس فجر است که با پیگیری خبرنگار مهر و از گفتگو با بابایی دبیر جشنواره تکذیب شد.

بابایی در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر در خصوص این که آیا در نمایشگاه سال جاری مد و لباس، استقبال از سرپوش ها مانند روسری کم و ضعیف بوده، اظهار داشت: در هیچ یک از مصاحبه هایم چنین مطلبی را عنوان نکرده ام و در یکی از مصاحبه هایم با شما گفتم در رسته لباس نوجوان و لباس راحتی آثار کمتری به جشنواره ارسال شده که از فعالان این رسته انتظار میرفت از فرصت جشنواره بهره مند شوند.
اینترنشنال پیشتر در یک اقدام غیرحرفه ای دیگر هم، یکی از فیلم مصاحبه مهر با علیرضا بابایی را با تیتر «جامعه در حوزه سواد پوشاک ضعیف است» تقطیع کرده بود.


منبع:

1402/11/01
16:29:35
0.0 / 5
435
تگهای خبر: جشنواره , رسانه , فرهنگی , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۴