با محوریت كتاب پاییز آمد ؛

سومین پویش باشگاه مخاطبان مهرا

سومین پویش باشگاه مخاطبان مهرا

بلک بلاگ: سومین پویش باشگاه مخاطبان مهرا با موضوع کتاب پاییز آمد نوشته گلستان جعفریان انجام می شود.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، سومین پویش باشگاه مخاطبان مه را با موضوع کتاب «پاییز آمد» به قلم گلستان جعفریان انجام می شود. کتاب «پاییز آمد» روایتی از خاطرات فخرالسادات موسوی همسر شهید احمد یوسفی است.
علاقمندان جهت شرکت در این پویش می توانند تا ۱۶ آذرماه فرصت با ثبت نام در باشگاه مه را محتوای در رابطه با داستان و فضای کتاب را در قالب پست و استوری در اینستاگرام، روبینو و ماجرای بله منتشر کنند. همین طور با انتخاب صفحه مه را و استفاده از هشتگ باشگاه مه را و «پاییز آمد» از محتوای تولید شده عکس گرفته و تصویر (اسکرین شات) آنرا در سایت مه را (لینک) بارگذاری کنند.
هرچه میزان تعامل شرکت کنندگان بیشتر باشد و در هر سه پلت فرم (اینستاگرام، روبینو و بله) تولید محتوا کرده و تصاویر آنها را ارسال کنند، شانس بیشتری در قرعه کشی خواهند داشت.
این پویش از ۲۳ آبان ماه شروع شده و تا ۱۶ آذر ادامه دارد همین طور قرعه کشی آن در ۲۰ آذرماه به انجام می رسد.
مه را برای نفر اول ۵۰ میلیون ریال برای نفر دوم ۳۰ میلیون ریال و برای نفر سوم ۲۰ میلیون ریال در نظر گرفته است. همین طور به ده نفر از شرکت کنندگان، ۵ میلیون ریال اعتبار باشگاه مخاطبان مه را اعطا خواهد شد و کلیه کسانی که در این پویش شرکت می کنند ۵۰۰ امتیاز مه را به همراه ۵۰ سکه مهرایی دریافت خواهند کرد.


منبع:

1402/08/25
14:59:07
0.0 / 5
179
تگهای خبر: اینستاگرام , داستان , سایت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴