توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای؛

اردوی آموزش بازی سازی به شیراز رسید

اردوی آموزش بازی سازی به شیراز رسید

بلک بلاگ: انستیتو ملی بازی سازی بنیاد ملی بازی های کامپیوتری در دومین ماه پاییز میهمان علاقه مندان به آموزش بازی سازی در استان فارس و شهر شیراز می شود.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، انستیتو ملی بازی سازی بنیاد ملی بازی های کامپیوتری در دومین ماه پاییز میهمان علاقه مندان به آموزش بازی سازی در استان فارس و شهر شیراز می شود تا اردوی ۶ روزه آموزش بازی سازی را در این استان برگزار کند.
اردوی آموزش بازی سازی استان فارس ویژه علاقه مندان ۱۵ سال به بالاست و این رویداد ۶ روزه شامل برگزاری ۴ روز کارگاه فشرده آموزشی بازی سازی و ۲ روز مسابقه بازی سازی (گیم جم) است. در ۴ روز اول، مباحث اصلی بازی سازی با استفاده از موتور بازی سازی یونیتی توسط اساتید مجرب انستیتو ملی بازی سازی تدریس می شود.
در ۲ روز پایانی این رویداد، مسابقه ای را با عنوان گیم جم برگزار می گردد. شرکت کنندگانی که در کارگاه های آموزشی حضور داشته اند با راهنمایی های اساتید و با استفاده از آموزش هایی که در کارگاه ها به دست آورده اند بازی می سازند و در آخر بازی های تولید شده داوری و از سه نفر تیم برگزیده اول، تقدیر به عمل می آید. همین طور به تمامی شرکت کنندگان در این رویداد گواهی انستیتو ملی بازی سازی اعطا می شود و می توانند از حمایت های انستیتو جهت شرکت در دوره های بازی سازی بهره مند شوند.
این رویداد از ۱۳ تا ۱۸ آبان در شهر شیراز و محل ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار می گردد و همراه داشتن کامپیوتر شخصی و موس برای شرکت کنندگان الزامی است. علاقه مندان در این استان جهت شرکت در اردوی آموزش بازی سازی می توانند بوسیله این پیوند برای ثبت نام اقدام نمایند.
انستیتو ملی بازی سازی بنیاد ملی بازی های کامپیوتری با رویکرد کشف استعدادهای بازی سازی در سراسر ایران، اردوهای آموزش بازی سازی را در استانها و شهرهای مختلف کشور برگزار می نماید.


منبع:

1402/07/30
13:31:17
0.0 / 5
284
تگهای خبر: آموزشی , اساتید , تدریس , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴