توسط شركت فرهنگ فیلم تهران؛

فراخوان پویش ملی کتاب من، صدای تو

فراخوان پویش ملی کتاب من، صدای تو

به گزارش بلک بلاگ، فراخوان پویش ملی کتاب من، صدای تو توسط شرکت فرهنگ فیلم تهران منتشر گردید.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، فراخوان پویش ملی «کتاب من، صدای تو» با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی جهت مشارکت عموم علاقه مندان به کتاب توسط شرکت فرهنگ فیلم تهران و با حمایت انتشارات علمی و فرهنگی منتشر گردید.
شرکت «فرهنگ فیلم تهران» با حمایت «انتشارات علمی و فرهنگی» پویش سراسری «کتاب من، صدای تو» را برگزار می نماید.
این پویش با هدف ترویج کتابخوانی و استفاده از ظرفیتهای چندرسانه ای در بسط مفاهیم مکتوب و جذاب سازی و عرضه محتوا برای نسل جدید طراحی شده است.
مخاطبان می توانند با خوانش بخشی از کتاب های انتشارات علمی و فرهنگی بعنوان قدیمی ترین و پرتیراژترین ناشر مدرن ایرانی با سابقه ۷۰ ساله در حوزه نشر به انتخاب خود، ویدیوکلیپ هایی تهیه و در صفحات فضای مجازی خود بارگذاری کنند.
علاقمندان برای حضور در این پویش می توانند در مدت زمانی یک تا سه دقیقه از یکی از ۵۰۰۰ کتاب انتشارات علمی و فرهنگی را که طی ۷۰سال گذشته چاپ شده است، بخوانند و ویدئوی آنرا در فضای مجازی شخصی خود منتشر کنند.
پویش «کتاب من، صدای تو» برای فضای مجازی و به صورت ویژه اینستاگرام طراحی شده است.
علاقه مندان به شرکت در پویش باید ویدیوکلیپ های تهیه شده از خوانش کتاب های انتشارات علمی و فرهنگی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر نموده و با تگ کردن صفحه شرکت فرهنگ فیلم تهران با شناسه کاربری @farhang_film در این رویداد سراسری اعلام حضور کنند.
شرکت کنندگان در انتخاب موضوعات کتب آزادند؛ اما کتاب یا کتبِ مورد نظر شرکت کنندگان برای تهیه ویدیوکلیپ الزاماً باید از لیست کتاب های انتشارات علمی و فرهنگی انتخاب شده باشد.
ویدیوکلیپ های ضبط شده باید دارای مدت زمان حداقل یک و حداکثر سه دقیقه باشند. هر شرکت کننده مجاز است حداکثر تا ۵ ویدیوکلیپ از خوانش ۵ کتاب مختلف را به دبیرخانه پویش ارسال نماید.
محدودیت سنی برای متقاضیان حضور در این پویش از جانب دبیرخانه در نظر گرفته نشده است. تصاویر باید به صورت افقی فیلمبرداری شده و همزمان در چارچوب پست و استوری در صفحه اینستاگرام شرکت کننده بارگذاری شود.
ذکر نام و نام خانوادگی شرکت کننده، عنوان کتاب، صفحه یا بخش های منتخب کتاب جهت خوانش در شروع ویدئو ضروریست و عدم برخورداری از این بخش به منزله کنار گذاشته شدن ویدئوی ارسالی از رقابت پویش به حساب می آید.
ویدیوکلیپ هایی که از کتب همسان با کتاب های انتشارات علمی و فرهنگی اما متعلق به دیگر نشرها تهیه شده باشند، در داوری شرکت داده نخواهند شد.
ویدیوکلیپ ها می توانند توسط تلفن های همراه، دوربین های خانگی و ساده یا دوربین های حرفه ای ضبط شوند.

علاوه بر ایجاد فرصت حضور در دوره های گویندگی مجانی شرکت فرهنگ فیلم تهران و عقد قرارداد با انتشارات علمی و فرهنگی بعنوان گوینده کتب صوتی برای ۱۰ شرکت کننده اول به همگی این افراد جایزه نقدی و عضویت باشگاه طلایی مخاطبان انتشارات علمی فرهنگی تعلق خواهد گرفت.
علاقمندان برای ثبت نام در این پویش از ۱۵ مهر فرصت دارند تا آثار خویش را بارگذاری کنند. ۱۴ آبان آخرین زمان ثبت نام در این پویش است. همینطور ۱۵ آبان آثار بارگذاری شده توسط داوران بررسی و انتخاب می شوند و در نهایت ۲۴ آبان همزمان با روز کتاب و کتابخانی از برگزیدگان تقدیر به عمل می آید.
دبیرخانه این پویش در انتشارات علمی و فرهنگی به نشانی تهران، خیابان آفریقا، نرسیده به چهارراه شهید حقانی، کوچه علمی و فرهنگی (کمان)، پلاک ۲۵ است.


منبع:

1402/07/13
19:32:21
0.0 / 5
197
تگهای خبر: اینستاگرام , جایزه , دوربین , رسانه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵