توسط كانون پرورش فكری؛

عرضه لنگه کفش قرمز در بازار نشر

عرضه لنگه کفش قرمز در بازار نشر

بلک بلاگ: ترجمه کتاب لنگه کفش قرمز نوشته تانگ سولان نویسنده چینی توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر و راهی بازار نشر شد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، کتاب لنگه کفش قرمز نوشته تانگ سولان نویسنده چینی بتازگی با ترجمه علی خاکبازان توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای گروه سنی نوخوان (بالای هفت سال) منتشر و راهی بازار نشر شده است.
این کتاب با رعایت مقررات بین المللی نشر (کپی رایت) و اجازه رسمی انتشارات Hunan Juvenile and children publishing House از کشور چین به چاپ رسیده است. و داستانش درباره ی لنگه کفش قرمزی است که گم شده و دنبال لنگه دیگرش می گردد، تا این که لنگه کفش قرمز با یک موش آشنا می شود و با هم بدنبال لنگه ی گم شده می روند.
در قسمتی از این کتاب آمده است؛
موش کوچولو به لنگه کفش قرمز کمک می نماید که لنگه ی دیگرش را که گم کرده پیدا کند، اما آیا لنگه کفش قرمز هم به او کمک می کند؟ چه کمکی؟ چه چیزی در زندگی خیلی خیلی مهم است؟ دوست داشتن دیگران...
سرانجام موش کوچولو که در تمام عمرش تنها بوده، می فهمد که زندگی فقط خوردن و بازی کردن و دنبال غذا گشتن نیست، بلکه داشتن همدم و جفتی مناسب در زندگی از هر چیزی مهم تر است.
این کتاب با ۳۲ صفحه، شمارگان ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه و قیمت ۴۵ هزار تومان عرضه شده است.


منبع:

1402/07/08
15:03:53
0.0 / 5
229
تگهای خبر: داستان , كتاب , نویسنده
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳