توسط انتشارات شورآفرین؛

مجموعه داستان ساعت به هنگام آدمی منتشر گردید

مجموعه داستان ساعت به هنگام آدمی منتشر گردید

به گزارش بلک بلاگ، مجموعه داستان ساعت به هنگام آدمی نوشته نوذر اسمعیلی توسط نشر شورآفرین منتشر و راهی بازار نشر شد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، مجموعه داستان «ساعت به هنگام آدمی» نوشته نوذر اسمعیلی اخیرا توسط انتشارات شورآفرین منتشر و روانه بازار نشر شده است.
این کتاب دهمین اثر داستانی این نویسنده است و تا کنون مجموعه داستان های «مثل آواز دیدگان»، «پرستو بدون پاسپارتو»، «عاشقانه های خونه مادربزرگه»، «عشق در زمانه کرونا و در همیشه» را از این نویسنده منتشر نموده بود.
مجموعه داستان «ساعت به هنگام آدمی» شامل نُه داستان کوتاه به نامهای آبگینه، مینای رنگ به رنگ، مینای زرد، مینای قرمز، مینای آبی، مینای بنفش، مینای سبز، مینای سفید، مینای نیلی است. فضای داستان های مجموعه امیدوارانه است و هر داستان، مبین حالات روحی و فکری و احساسی شخصیت های داستان است که دربرگیرنده عشق وآزادی، مرگ و تأثیرات کودکی و بزرگسالی است. راوی داستان ها از جنسِ شخصیت های داستان یا همراه با آنان هستند و در بیشترِ داستان ها یک فضای معنوی می سازد تا بتواند با مخاطب فرضی اش ارتباط دوسویه بهتری ایجاد نماید، بعنوان مثال، پرسوناژ اصلی یکی از داستان ها «درد» است.
در بخشی از داستان «مینای نیلی» می خوانیم:
زمانی که برگشتم، به زندگی ام ادامه دادم. به کار بیرون، به کار خانه، به معاشرت و علایق شخصی ام. به مادرم که ریشه من در مهر بود و به پدرم که چشمان من در عشق. من هم بیرون زدم، گاه خوددارانه گاه رک. دیدم که تو نشسته ای لب جوی و گریه می کنی. سرت را روی پایم گذاشتم و تسلایت دادم. فقط گفتی «پلشتی». و باز گریه کردی. سرانجام بلد شدی و لبخند زدی و گفتی باید بروی. و رفتی. و من ماندم و تو و او. و چون زندگی می نماییم برنده ایم.
این کتاب در ۸۸ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۶۰ هزار تومان عرضه شده است.

1402/03/29
15:21:17
0.0 / 5
302
تگهای خبر: داستان , كتاب , نویسنده
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲