شروع سی وششمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان

شروع سی وششمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان

بلک بلاگ: قم سی وششمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور امروز با رقابت متسابقان بخش حفظ 5 جز و 10 جز در دانشگاه قم شروع شد.



امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز، رییس دانشگاه قم و رییس جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور و هیئت داوران بخش خواهران و برادران و متسابقان حفظ 5 جز و 10 جز در قم شروع شد.

این دوره از مسابقات به میزبانی دانشگاه قم در ۹ بخش، شامل بخش های معارفی، آوایی، ادبی، هنری، پژوهشی، فناوری، ونوآفرینی های قرآنی و در ۴۰ رشته برگزار می شود، این مسابقات کاملاً حضوری است و بیش از ۸۰ نفر داور ملی و بین المللی، داوری این دوره از جشنواره را به عهده دارند.

فرآیند پذیرش و اسکان شرکت کنندگان در رشته های حفظ ۵ و ۱۰ جز روز گذشته دوم خردادماه انجام شد و به زیارت حرم حضرت معصومه(س) همراه با ضیافت شام سفره کریمه اهل بیت(س) مشرف شدند.

امروز سوم خرداد مسابقات حفظ 5 جز و 10 جز در قسمت برادران و خواهران برگزار می گردد که 60 نفر در قسمت خواهران و 60 نفر در قسمت برادران به رقابت می پردازند.

روز چهارشنبه چهارم خرداد مسابقات حفظ ۲۰ جز و کل قرآن کریم و روز پنج شنبه پنجم خردادماه نیز مسابقات بخش معارفی شامل ۱۱ رشته و هم چنین مسابقات قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، اذان، دعاخوانی و تواشیح برگزار می گردد.

پذیرش بخش های ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری و نوآفرینی های قرآنی جشنواره در روز پنج شنبه، پنجم خردادماه از ساعت ۱۵ انجام و مراسم اختتامیه جشنواره نیز عصر جمعه ششم خردادماه برگزار می گردد.





منبع:

1401/03/03
15:13:01
0.0 / 5
745
تگهای خبر: جشنواره , سفر , شركت , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲