دادمان:

هنر انقلابی تبعید شده به موزه ها نیست

هنر انقلابی تبعید شده به موزه ها نیست

رییس حوزه هنری اظهار داشت: هنر انقلاب تمدن ساز است و چنین غایتی را طلب می کند. هنری که جهان را می سازد و خود را، هنر انقلاب، هنری تبعید شده به موزه ها و هنری سطحی نیست.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، محمدمهدی دادمان عصر سه شنبه در آئین تکریم مجتبی شاه مرادی و معارفه احمد نوری بعنوان رییس حوزه هنری اصفهان، گفت: هنر اصیل ایرانی، هنری معنوی و فراتر از موضوع در خدمت ارزش های دینی و الهی است؛ اصفهان پایتخت چنین هنری است، هنر مومنانه تمدن ساز؛ هنری که هنرمندش اثر خلق شده را هدیه ای از طرف حضرت حق می داند.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی افزود: هنر انقلاب تمدن ساز است و چنین غایتی را طلب می کند. هنری که جهان را می سازد و خودرا. هنر انقلاب، هنری تبعید شده به موزه ها و هنری سطحی نیست.
وی درباره تغییر مدیریت در زمینه هنری استان اصفهان، اظهار داشت: از زحمات مجتبی شاهمرادی تقدیر و تشکر می کنم، همه عزیزانی که در طول این مدت کمتر از یکسال که به هنرمندان اصیل اصفهانی خدمت کردند نیز کمال تشکر را دارند.
دادمان اضافه کرد: امروز حوزه هنری سرزنده است و در میدان به دنبال دغدغه های اصیل انقلاب در اصفهان است. احمد نوری را قبل از بازگشت به اصفهان می شناسم، فردی مجاهد و فهیم است و امیدوار هستم بار مسئولیت سنگینی که روی دوش او است را به جلو ببرد. فرصت تغییر مدیریت، فرصتی برای اندیشه باردیگر است، امیدوار هستم با برطرف نمودن کاستی ها حرکت حوزه هنری اصفهان متعالی تر شود.
به بازخوانی سنت اصیل هنر ایرانی نیازمندیم
همچنین میثم مرادی بیناباج، معاون راهبری امور استانهای حوزه هنری در این مراسم، اظهار داشت: مجتبی شاه مرادی در مدت تصدی گری بر حوزه هنری استان اصفهان کوشش های چشم گیری برای روشن شدن چراغ هنر در استان داشتند. رویدادهایی که در زمان مدیریت او رقم خورد، خون تازه ای در رگ های حوزه هنری اصفهان جاری کرد.
وی اضافه کرد: فردی که امروز سکان حوزه هنری اصفهان را در دست می گیرند، شناخته شده است و تجارب مشخصی در زمینه سینما و رساند دارد. همین طور در مدت مدیریت شاه مرادی، احمد نوری در سمت معاونت اداری و مالی حوزه هنری اصفهان فعالیت داشت و با ساختار حوزه کاملاً آشنا است.
مرادی بیناباج اشاره کرد: امروز به بازخوانی سنت اصیل هنر ایرانی در عصر ایران اسلامی نیاز داریم و حوزه هنری اصفهان می توانند از عهده آن برآیند.

1400/09/09
23:24:15
0.0 / 5
432
تگهای خبر: سینما , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳