نخستین مراسم سالگرد شهید غلامرضا فولادی در اراك

نخستین مراسم سالگرد شهید غلامرضا فولادی در اراك

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار داشت: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری نخستین سالگرد شهید غلامرضا فولادی با هماهنگی دستگاه های متولی انجام شده است.



سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار نمود: شهید غلامرضا فولادی آزاده و جانباز ۷۰ درصد از رزمندگ‏ان‬ و ایثارگران شاخص استان مرکزی بودند که در فروردین ماه سال قبل به همرزمان شهیدش پیوست. شهید فولادی مسیر حق را به درستی تشخیص داده و در پیمودن این مسیر ثابت قدم بود و حیات با برکت خویش را در راه دفاع اسلام و انقلاب اسلامی صرف کرد.
وی اضافه کرد: سال قبل به سبب شیوع گسترده بیماری کرونا و وجود نگرانی های شدید در این خصوص توفیق برگزاری مراسم شهادت برای ایشان نداشتیم، البته در فضای مجازی و رسانه ای اهتمام شد یاد و خاطر ایشان گرامی داشته شود که نمونه آن برگزاری ختم قرآن های گسترده به شکل مجازی بود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اشاره کرد: در امسال، برنامه ریزی های لازم برای مراسم نخستین سالگرد شهادت غلامرضا فولادی به شکل محدود با هماهنگی دستگاه های متولی انجام شده اما برای بهره بردن سایر مردم و اقشار جامعه از مراسم سالگرد شهید برنامه ریزی برای مجازی بودن مراسم هم انجام شده است.
کریمی اشاره کرد: در ابتدای سال ۱۴۰۰ نخستین مراسم کنگره شهدای استان را مزین به نام شهید غلامرضا فولادی برگزار می نماییم و امید داریم به برکت این شهید والامقام بتوانیم امسال اقدامات و گام های مؤثری در امتداد تبیین فرهنگ ایثار و شهادت برداریم و دین خودرا به خوبی به شهدا ادا نماییم.

1400/01/10
10:54:32
0.0 / 5
974
تگهای خبر: برنامه , رسانه , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲