اجرای هشت طرح در قالب طرح رزمایش همدلی

اجرای هشت طرح در قالب طرح رزمایش همدلی

بلک بلاگ: مدیر کل اوقاف استان تهران اظهار نمود: امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های سازمان اوقاف و امور خیریه با تغییراتی همراه بوده است.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا مجتبی عبداللهی مدیر کل اوقاف استان تهران در گزارشی به ارائه عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه استان تهران از شروع سال تا کنون پرداخت و اظهار نمود: امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا برنامه های سازمان اوقاف و امور خیریه با تغییراتی همراه بوده است ما این برنامه ها را در هشت طرح اجرا کردیم که همچون این طرح ها مصادف با ایام آغازین سال ۱۳۹۹ بود که طرح آستان مهربانی اجرا شد. در این طرح ۱۸ هزار و ۵۸ سبد مواد غذایی در میان نیازمندان توزیع شد بعد از آن طرح تبرکات مهدوی را داشتیم که در حدود6397 بسته حمایتی در قالب سبدهای ارزاق و اقلام بهداشتی توزیع شد.

وی اشاره کرد: طرح بعدی طرح ضیافت همدلی بود که این طرح در ماه مبارک رمضان اجرا شد و ۱۹ هزار و ۶۴۳ سبد حمایتی توزیع شد طرح تبرکات علوی یکی دیگر از طرح های ما از شروع سال تا حالا بوده است در این طرح 3252 سبد حمایتی توزیع شده است هر ساله طرح شمیم حسینی در دهه اول محرم برگزار می شد اما امسال این طرح در قالب بسته های حمایتی توزیع شد که در حدود ۴۶ هزار و ۹۲۳ سبد حمایتی در دهه اول محرم توزیع شد همزمان با اربعین حسینی نیز ۱۳ هزار و ۲۵۰ سبد حمایتی شامل سبد ارزاق و اقلام بهداشتی نیز با کمک خیرین، متولیان موقوفات و هیات امنای امامزادگان توزیع شد.

مدیر کل اوقاف استان تهران تصریح کرد طرح احسان ماندگار یکی دیگر از طرح های ما از شروع سال تا حالا بوده است که این طرح همزمان با اول مهرماه شروع شد و در حدود 4920 سبد ارزاق حمایتی و 3030 سبد بهداشتی توزیع شد. طرح شهید سلیمانی یکی دیگر از طرح های ما در این ایام بود که با استقبال بسیار خوبی روبرو شد در این طرح ۴۷ هزار و ۲۵۰ سبد حمایتی توزیع شد.

عبداللهی افزود: بقاع متبرکه از زمان شیوع ویروس کرونا تا حالا هیچ گاه تعطیل نشده است بلکه نوع خدمات دهی آن تغییر کرده است ما در این ایام بحث تهیه و توزیع ماسک و «گان» را در دستور کار قرار داده ایم بسیاری از مردم نمی دانند که مجموعه انستیتو پاستور ایران یکی از موقوفات است بالای ۵۰ درصد از مراکز درمانی در کشور وقف است اما متاسفانه خیلی ها با این مساله آشنایی ندارند ما در این ایام حتی وقف هسته ای نیز داشته ایم و در صدد هستیم که وقف های مورد نیاز جامعه را در دستور کار قرار بدهیم.

از شروع سال تا حالا ۸ طرح در قالب طرح رزمایش همدلی از طرف سازمان اوقاف اجرا شده است
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران با بیان این مساله که هزاران طرح سبد حمایتی و تهیه اقلام بهداشتی از طرف سازمان اوقاف و امور خیریه از شروع سال تا حالا و همزمان با شیوع ویروس کرونا اجرا شده است اظهار داشت: این طرح ها در هشت عنوان همچون طرح آستان مهربانی، طرح احسان ماندگار، طرح شهید سلیمانی، طرح تبرکات علوی، طرح تبرکات مهدوی و طرح ضیافت همدلی همراه بوده است.



1399/11/06
14:35:04
0.0 / 5
943
تگهای خبر: برنامه , خدمات , رمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴