روزشمار بازگشت به هور رونمایی گردید

روزشمار بازگشت به هور رونمایی گردید

بلك بلاگ: كتاب سی و پنجم از مجموعه بزرگ روزشمار جنگ ایران و عراق با عنوان «بازگشت به هور» توسط مركز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس منتشر و وارد بازار نشر شد.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در چهلمین سالگرد از شروع دفاع مقدس، در دومین هفته متمادی از کتاب جلد سی و پنجم روزشمار جنگ ایران و عراق با عنوان «بازگشت به هور» رونمایی نمود.
این مراسم باتوجه به وضعیت ناشی از شیوع ویروس کرونا بدون حضور رسانه ها انجام شد.
روزشمار «بازگشت به هور» بااینکه ۶۲ روز از دوران هشت ساله دفاع مقدس را شامل می شود اما باید گفت این مقطع زمانی پر از حوادثی است که هم از بعد نظامی و هم غیرنظامی از اهمیت بالایی برخوردارست و هرکدام از این حوادث مطرح شده نیازمند تحقیق و پژوهشی مجزا می باشد. بمنظور آشنایی بیشتر با این کتاب با علیرضا لطف الله زادگان نویسنده بخش نظامی و سید رضا صاحبی نویسنده بخش سیاسی و همین طور محسن رخصت طلب ناظر علمی و محتوایی این روزشمار و حجت الله کریمی مدیریت گروه روزشمار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با این مرکز گفتگو کرده اند.
علیرضا لطف الله زادگان که خود از راویان دوران جنگ تحمیلی و از نویسندگان با سابقه در حوزه دفاع مقدس است و تا حالا بیش از ۱۲ جلد از روزشمارهای مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با تلاش ایشان نوشته شده است، با اشاره به مقطع زمانی جلد سی و پنجم روزشمار جنگ ایران و عراق اظهار داشت: این کتاب از ۱۵ بهمن ماه ۱۳۶۳ آغاز می شود و تا ۱۷ فروردین ۱۳۶۴ یعنی ۶۲ روزشمار جنگ ایران و عراق را شامل می شود.
لطف الله زادگان


منبع:

1399/07/23
13:50:03
5.0 / 5
1512
تگهای خبر: رسانه , كتاب , مراسم , نویسنده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱