با حضور دبیر كارگروه ساماندهی مدولباس كشور

برگزاری گردهمایی فعالان صنعت كیف وكفش

برگزاری گردهمایی فعالان صنعت كیف وكفش

به گزارش بلك بلاگ دانشگاه كوشا، امشب میزبان نشستی صمیمانه میان دبیر كارگروه ساماندهی مد و لباس كشور و فعالان صنعت كیف و كفش است.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، هم افزایی فعالان عرصه های مختلف مد و لباس، طرح موضوعات مهم و دغدغه های برآمده از مواجهه با مشکلات موجود همچون انواع تحریم ها و ویروس کرونا و ایجاد فضای تعامل به منظور تبادل نظر درباره راهکارهای رفع مسائل مختلف می تواند یکی از مهم ترین دستاوردهای نشست ها و جلسات در ایام پایانی تابستان و چاره اندیشی برای نیمه دوم سال در تمامی بخش ها باشد.
این در حالی است که صنعت کیف و کفش به صورت مشخص در ماه های اخیر با مشکلاتی همچون بیمه فعالان، اعطای تسهیلات، کمبود نقدینگی و تأمین مواد اولیه مواجه بوده است که دستیابی به فناوری روز دنیا برای افزایش تولید، کیفیت بهتر و دستیابی به بازارهای منطقه با انعقاد قراردادهای تجاری در ایام برگزاری نمایشگاه، توسعه اشتغال در این صنعت، ایجاد ارتباط میان جامعه طراح و تولیدکننده به منظور ورود خلاقیت و نوآوری در صنایع کیف و کفش، دعوت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران خارجی، سرمایه گذاری مشترک با شرکت های خارجی، ایجاد حس خودکفایی و خودباوری در متخصصان داخلی می تواند ازجمله راهکارهای برون رفت از وضع موجود باشد.
براین اساس، دانشگاه کوشا، امشب میزبان نشستی صمیمانه میان سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و فعالان صنعت کیف و کفش است.
این نشست، از ساعت ۲۰ تا ۲۲ در دانشگاه کوشا به نشانی کیلومتر ۴ جاده مخصوص کرج، سه راه شیشه مینا، جنب شهرک فرهنگیان برگزار می گردد.



منبع:

1399/06/14
14:58:58
5.0 / 5
1912
تگهای خبر: سرمایه گذاری , شركت , فرهنگی , فناوری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱