سردار كریمی:

رزمایش كمك مؤمنانه ریشه در دفاع مقدس دارد

رزمایش كمك مؤمنانه ریشه در دفاع مقدس دارد

به گزارش بلك بلاگ فرمانده سپاه روح الله استان مركزی اظهار داشت: كشور ما با احیای همدلی دوران مقدس صحنه همدلی و یكپارچگی شد و این نشان از تقوای ملت ایران است.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا، سردار محسن کریمی، که در مراسم آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه سخن می گفت بیان نمود: شیوع کرونا، با وجود تلخی هایی که داشت، صحنه های زیبایی را از خدمت و همدلی خلق کرد. مردم ایران در برهه های زمانی مختلف در اتفاقات که رخ داده است، با همدلی و همراهی همگانی توانسته اند بر مشکلات، پیروز شوند.

وی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس هم در تاریخ این کشور خلق حماسه و زیبایی بود. در این هشت سال دفاع مومنانه را با همدلی و همبستگی ملت ایران شاهد بودیم. مردم در صحنه های مختلف همواره در میدان آمده اند و تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده اند و با شیوع ویرورس کرونا هم جوانان این مرز و بوم به میدان آمدند.

کریمی اضافه کرد: در مرور اسناد دفاع مقدس همین قطره قطره کمک های مردمی، نیاز جبهه ها را تأمین کرد. هم اکنون کشورهای غربی که مدعی امکانات و تجهیزات پزشکی در دنیا بودند در مقابل ویروس کرونا به زانو درآمدند اما کشور ما با احیای همدلی دوران مقدس صحنه همدلی و یکپارچگی شد و این نشان از تقوای ملت ایران است.

کریمی تصریح کرد: جوانان با راه اندازی کارگاه های تولید ماسک و اقلام بهداشتی، ضدعفونی امکان و معابر، ایجاد نقاهتگاه ها و حضور در کنار مدافعان سلامت در بیمارستان ها حماسه ها خلق کردند و باری از دوش کشور برداشتند.

وی اظهار داشت: رزمایش کمک مومنانه با مشارکت مردم و خیرین گسترده شد و در سطح استان مرکزی ۵۲ هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند توزیع شد. تابحال در دو مرحله رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان های استان صورت گرفته و مرحله سوم این رزمایش در روز عید فطر انجام می شود.




1399/02/20
21:05:35
5.0 / 5
2535
تگهای خبر: رمان , مراسم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲