انعقاد تفاهم نامه همكاری صندوق اشتغال و كارآفرینی ایثارگران و بانك توسعه تعاون

انعقاد تفاهم نامه همكاری صندوق اشتغال و كارآفرینی ایثارگران و بانك توسعه تعاون

بلک بلاگ: تفاهم نامه همکاری صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و بانک توسعه تعاون به امضای مدیران عامل این دو مجموعه رسید.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا، بمنظور فراهم شدن زمینه تسهیل و اعطای تسهیلات بانکی از محل منابع مشترک بانک توسعه تعاون و صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران برای فراهم کردن زمینه پشتیبانی از ایجاد و توسعه فرصت های کسب وکار خانگی، خرد و کوچک بازارمحور برای تحقق موضوع کارآفرینی و اشتغالزایی جامعه ایثارگری با نرخ توافقی، تفاهم نامه همکاری بین این دو مجموعه به امضا رسید.
محور اصلی این تفاهم نامه که به امضای محمدحسن آزما مدیرعامل صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و حجت الله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون رسید؛ «اعطای تسهیلات در امتداد ایجاد تقویت زیر ساخت اشتغال جامعه ایثارگری» است.
ضمناً در امتداد اجرای ماموریت ها و وظایف سازمانی صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران الحاقیه قرارداد همکاری بمنظور بهره مندی شخصیت های حقوقی ایثارگران با بانک توسعه تعاون جهت بهره مندی جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران از محل منابع خاص ایثارگران که قابل تخصیص از جانب صندوق توسعه ملی است نیز به امضای طرفین رسید.




منبع:

1400/01/30
20:32:41
0.0 / 5
3459
تگهای خبر: حقوقی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵