اعتراض دست اندركاران ما همه با هم هستیم به ماجرای كرمان

اعتراض دست اندركاران ما همه با هم هستیم به ماجرای كرمان

بلك بلاگ: دست اندركاران فیلم «ما همه با هم هستیم» به درخواست توقیف این فیلم توسط دادستان كرمان و تشكیل پرونده برای تبریزی و میركریمی اعتراض كرد.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا، بر اساس گزارش رسیده، به دنبال مصاحبه مجدد دادستان كرمان در خصوص پیگیری توقیف سراسری «ما همه با هم هستیم» بعد از توقیف آن در كرمان و تشكیل پرونده قضایی برای تهیه كننده و كارگردان این فیلم كه با مجوز وزارت ارشاد ساخته و اكران شده، روابط عمومی «ما همه با هم هستیم» جوابیه ای را در اختیار رسانه ها قرار داده است.
«روابط عمومی فیلم «ما همه با هم هستیم» ضمن ابراز تاسف از اقدام قضایی دادستان استان كرمان و حواشی پیش آمده، از مردم استان كرمان بابت عدم اكران این فیلم در این استان عذرخواهی می كند و محتوای فیلم را حاوی هیچگونه توهین به اقوام ایرانی نمی داند.

همین طور روابط عمومی فیلم ضمن دعوت مسئولین استانی به سعه صدر بیشتر اشاره كرد: حضور شخصیت های منفی و مثبت واقعی جامعه در چارچوب های داستانی یك لزوم دراماتیك است. ضمن آنكه دامن زدن به حساسیت های قومی در مواجهه با آثار و فیلم ها را حركتی ضدفرهنگی و مخرب می دانیم. لازم به تاكید است كه با اشاعه بیشتر این حساسیت ها، به تدریج شخصیت های منفی یا مسئله دار فیلم ها و سریال ها فقط می توانند هویت تهرانی داشته باشند!

روابط عمومی «ما همه با هم هستیم» در پایان، با ابراز تعجب از مصاحبه جدید دادستان كرمان در خصوص تشكیل پرونده قضایی برای تهیه كننده و كارگردان این فیلم اشاره كرد: فراموش نكنیم نویسندگان فیلمنامه و برخی بازیگران فیلم كرمانی هستند و ما همه با هم ایرانی هستیم!»




منبع:

1398/03/29
14:44:40
5.0 / 5
4303
تگهای خبر: داستان , رسانه , رمان , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱