در حاشیه نمایشگاه كتاب پكن؛

ایران برای حضور در رویداد رایت کتاب دعوت شد

ایران برای حضور در رویداد رایت کتاب دعوت شد

به گزارش بلک بلاگ، در حاشیه دیدار مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و مسؤلان غرفه مالزی در حاشیه نمایشگاه کتاب پکن از ایران برای حضور در رویداد رایت کتاب دعوت شد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در جریان برگزاری بیست ونهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب پکن در زمینه تقویت همکاریهای فرهنگی در حوزه کتاب با مسئول غرفه مالزی، مسؤلان برگزاری نمایشگاه کتاب مالزی و مدیرعامل شهر کتاب این کشور دیدار نمود.
یکی از مباحث مطرح شده در این نشست که مورد استقبال نماینده کشور مالزی قرار گرفت، مبحث انعقاد تفاهمنامه در زمینه اختصاص غرفه به صورت متقابل در نمایشگاه های کتاب مالزی و تهران و حضور ناشران دو کشور در این نمایشگاه ها بود.
از دیگر مباحثی که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت، بحث حضور مالزی بعنوان میهمان ویژه نمایشگاه بین المللی کتاب تهران بود.
مسأله رایت کتاب از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود. هرساله در حاشیه نمایشگاه بین المللی کتاب مالزی، رویدادی سه روزه در زمینه فروش و تبادل رایت مختص کشورهای شرق آسیا ازجمله فیلیپین، اندونزی، مالزی و تایوان برگزار می گردد که از ایران برای حضور در این رویداد دعوت شد.
بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب پکن از بیست و پنجم تا بیست وهشتم خرداد در محل نمایشگاه های پکن برگزار گردید.

1402/03/30
11:47:06
0.0 / 5
281
تگهای خبر: فرهنگی , كتاب , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۲