بنکسی نمایشگاه برگزار می کند

بنکسی نمایشگاه برگزار می کند

به گزارش بلک بلاگ، «بنکسی» هنرمند گرافیتی کار مشهور برای اولین بار در ۱۴ سال گذشته نمایشگاه انفرادی را برگزاری می کند.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از گاردین، «جدا کن و فرار کن» عنوان نمایشگاه جدید «بنکسی» است که علاوه بر گرافیتی ها، برای اولین بار استنسیل هایی را به نمایش می گذارد که این هنرمند برای خلق بعضی از مشهورترین آثار هنری خود بهره برده است.
این نمایشگاه که از این هفته در گالری هنر مدرن گلاسگو شروع می شود، به صورت رسمی توسط «بنکسی» تایید شده است. هدف از برگزاری این نمایشگاه آشکار کردن پشت صحنه روند خلق این آثار هنری توسط «بنکسی» است.
بعضی از آثار هنری که قدمت آنها به سال ۱۹۹۸ میلادی بازمی گردد همچون آثاری به شمار می روند که در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته می شوند. این نمایشگاه همینطور شامل یک ماکت از استودیو و وسایل شخصی او خواهد بود.
«بنکسی» هنرمند گرافیتی کار اهل بریستول است که با نقاشی های دیواری و هنر گرافیتی اعتراضی خود، شهرت جهانی دارد، با این وجود هنوز هویت اصلی او فاش نشده است. نقاشی های این هنرمند بیشتر به مسائل سیاسی و مبحث هایی مانند گرمای جهانی، جنگ، شنود غیرقانونی و شرایط سخت کاری پرداخته است. تا کنون بارها نقاشی های این هنرمند از روی دیوار جدا و به قیمت صدها هزار پوند فروخته شده است.
نمایشگاه «جدا کن و فرار کن» از ۱۸ ژوئن شروع به کار می کند و فعالیت آن تا سه ماه ادامه می یابد.



1402/03/27
11:30:00
0.0 / 5
296
تگهای خبر: نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳