به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر؛

بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و سراسرنمای مقاومت رایگان است

بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و سراسرنمای مقاومت رایگان است

بلک بلاگ: بازدید از موزه ملی انقلاب اسلامی و سراسرنمای مقاومت به مناسبت سالروز حماسه فتح خرمشهر رایگان شد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، بازدید از از تالارهای هفتگانه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و سراسرنمای مقاومت شهید سلیمانی همزمان با سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر برای تقدیر این حماسه ملی، برای بازدید مخاطبان رایگان است.
موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یکی از جاذبه های گردشگری تهران است که در کنار مجموعه هایی مانند باغ کتاب تهران، کتابخانه ملی ایران، فرهنگستان های جمهوری اسلامی، باغ هنر و مصلای تهران به عنوان قطب فرهنگی شهر تهران در اراضی عباس آباد (تهران) راه اندازی شده است. این موزه با زیربنای ۰۰۰ ۲۰۵ متر مربع، یکی از بزرگترین باغ موزه های کشور است که از بخش های مختلفی مانند تالارهای هفتگانه، باغ راه، دریاچه مصنوعی، آبنمایش، سالن های آمفی تئاتر و سراسرنما مقاومت سپهبد شهید قاسم سلیمانی تشکیل شده و با بهره گیری از تکنولوژی های دیجیتال اهتمام در انتقال مفاهیم تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس دارد.
این مجموعه ملی در ایام شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در ایام جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ تا ۱۷ پذیرای مخاطبان است. همین طور مراکزی که درخواست بازدید گروهی از مجموعه را دارند باید برای رزو و ثبت درخواست خود به سایت موزه با نشانی www.iranrhdm.ir مراجعه کنند.
علاقمندان برای حضور در موزه برای بازدید می توانند به آدرس میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مراجعه کنند.


منبع:

1402/03/03
14:40:04
0.0 / 5
416
تگهای خبر: تئاتر , تكنولوژی , سایت , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵