برای عرضه در نمایشگاه كتاب؛

آغاز انتشار مجموعه جدید کلاسیک های نشر افق

آغاز انتشار مجموعه جدید کلاسیک های نشر افق

به گزارش بلک بلاگ، نشر افق همزمان با نمایشگاه کتاب تهران انتشار مجموعه جدید کتاب های ادبیات کلاسیک جهان را شروع کرد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، نشر افق که از پیش مجموعه ای از آثار کلاسیک ادبیات جهان را منتشر می کند، مجموعه جدیدی را به کلاسیک های خود اضافه کرده که بناست در مجموع ۱۰ جلدی باشد و بتازگی ۴ جلد آن انتشار یافته اند.
۱۰ جلد مورد اشاره بدین سان هستند: رابین هود، هایدی، پیتر پن، کارتنک شارلوت، ماتیلدا، باغ مخفی، جادوگر شهر اُز، شاهزاده خانم کوچولو و آن شرلی که همگی با متن کامل اثر ترجمه پیمان اسماعیلیان، شهرزاد لولاچی، آرزو احمی و ثمین نبی پور منتشر می شوند. کتاب های این مجموعه با پیشگفتار نویسندگانی چون کورنلیا فونکه، سوفی دال، لورن چایلد و آدلاین ین ما همراه اند و با طرح جلد مشابه نسخه اصلی منتشر می شوند.
طی روزهای اردیبهشت چهار کتاب «شاهزاده خانم کوچولو» اثر فرانسس هاجسن برنت با ترجمه آرزو احمی، «جادوگر شهر اُز» اثر ال. فرانک باوم با ترجمه پیمان اسماعیلیان، «باغ مخفی» اثر فرانسس هاجسن برنت با ترجمه شهرزاد لولاچی و «آن شرلی در گرین گیبلز» اثر لوسی ماد مونتگمری با ترجمه آرزو احمی انتشار یافته و بناست در نمایشگاه کتاب عرضه شوند. این کتاب ها روز گذشته چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت از چاپخانه خارج شدند.
«آن شرلی» دخترک موقرمز یازده ساله ای است که به مزرعه گرین گیبلز می رود تا برادر و خواهری مسن او را به سرپرستی قبول کنند. آنها قرا بود پسری را به سرپرستی بگیرند اما دختری بازیگوش و پرماجرا و عاشق زندگی عضوی از خانواده آنها می شود. این کتاب دربرگیرنده داستانی درباره‌ی زیبایی و جریان زندگی است.
«باغ مخفی» یکی از آثار شناخته شده ادبیات جهان است و ماجراهایش بر سر باغی مخفی است که کلیدش گم شده است و حوادث عجیب و غریبی رخ نمی دهد بلکه این خودِ زندگی در آن باغ است که مهم می باشد.
«شاهزاده خانم کوچولو» داستان دختری به نام سارا کورو، دختر کلنل کورو است که در مسافرت به هندوستان دخترش را به مدرسه شبانه روزی می‎فرستد و با مرگش زندگی سارا زیر و رو می شود و از شاگرد محبوب مدرسه به خدمتکار مدرسه تبدیل می شود.
«جادوگر شهر از» هم داستان دوروتی دختر کوچولویی است که با عمو و زن عمویش زندگی می کند که توفانی کلبه‌ی کوچک آنها را از جا می کند و در شهر اُز روی جادوگر شهر فرود می آید و جادوگر می میرد و حوادث بعدی تا رسیدن به خانه برایش رخ می دهد.

1402/02/21
13:30:09
0.0 / 5
299
تگهای خبر: داستان , كتاب , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴