از سوی انتشارات علمی و فرهنگی انجام شد

اهدای كتاب به كادر درمان بیمارستان های میلاد و مسیح دانشوری

اهدای كتاب به كادر درمان بیمارستان های میلاد و مسیح دانشوری

بلك بلاگ: انتشارات علمی و فرهنگی قسمتی از محصولات خودرا در هفته تامین اجتماعی به كادر درمان بیمارستان های میلاد و مسیح دانشوری اهدا كرد.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، به نقل از روابط عمومی انتشارات علمی و فرهنگی، همزمان با هفته تامین اجتماعی و در امتداد ایفای مسئولیت اجتماعی موسسه انتشارات علمی و فرهنگی، بیش از ۵۰۰ بسته کتاب از تولیدات انتشارات را در بین کادر درمان بیمارستان های میلاد و مسیح دانشوری توزیع کرد.
بر اساس این گزارش ۳۰۰ بسته کتاب کودک و بزرگسال برای بیماران و کادر درمانی بیمارستان مسیح دانشوری و ۲۰۰ بسته کتاب نیز برای بیماران و کادر درمان بیمارستان میلاد ارسال شده است. این بسته ها در بخش کودک و نوجوان و در چارچوب سه گروه سنی الف، ب، ج و د و توسط کارمندان موسسه انتشارات علمی و فرهنگی به شکلی زیبا و مناسب با مخاطبان آنها بسته بندی شده بود.
از جمله کتاب های بخش کودک و نوجوان در این بسته ها می توان به کتاب های «داستان های منتخب»، «داستان های ایران باستان»، «مجموعه ۱۰ جلدی مگسک ها»، «من بهترین بچه خرس دنیا نیستم، «ماه گفت قلپ قلپ»، «وقتی که برکه دلش گرفت»، «خاطرات گربه قاتل»، «پسر ماجراجو»، «کابوس پشت پنجره» و.... اشاره نمود. در بخش بزرگسالان نیز آثاری از مجموعه کتاب های ادبیات داستانی کلاسیک و نیز آثاری با موضوع سلامتی انتخاب و به مخاطبان اهدا شد. این بسته ها بمنظور قدردانی از کادر درمان این بیمارستان ها در درمان و کمک به بیماران مبتلا به کرونا صورت پذیرفته است.
انتشارات علمی و فرهنگی همین طور از تمامی دریافت کنندگان این بسته ها خواسته تا یادداشت ها و خاطرات خود درباره مواجهه با بیماری کرونا را در اختیار این موسسه قرار دهند تا در چارچوب مجموعه ای گردآوری و منتشر شود. همین طور این موسسه طی هفته جاری ۱۲۰۰ عنوان از محصولات خودرا در چارچوب مشارکت در کمپین «دست یاری به دشتیاری» بمنظور تجهیز کتابخانه ها و مدارس مناطق کمتر برخوردار سیستان و بلوچستان اهدا خواهدنمود. این کمپین با هدف محرومیت زدایی علمی فرهنگی از روستاهای منطقه دشتیاری در استان سیستان و بلوچستان و با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی در دست اجراست.
همچنین طی هفته گذشته ۲۰۰ بسته کتاب مختص مخاطبان کودک و نوجوان نیز میان دانش آموزان مدرسه فرهنگ تهران که ویژه دانش آموزان مهاجر افغانستانی ساکن ایران است اهدا شد.
انتشارات علمی و فرهنگی این اقدام را در امتداد ارتقا سرانه مصرف محصولات فرهنگی در بین مجموعه های کمتر برخوردار اجتماعی و نیز مجموعه های درمانی و نیز حمایت و همدلی با کادر درمان بیمارستان ها و بیماران تحت پوشش خود صورت داده است. همین طور ایجاد پل ارتباطی فرهنگی میان دو کشور ایران و افغانستان و نزدیک تر شدن و تقویت مناسبات فرهنگی میان دو ملت و فرهنگ ایرانی و افغانستانی و کمک به محرومیت زدایی فرهنگی از مناطق محروم ایران و ساکنان آن نیز از دیگر اهداف این برنامه ها طی هفته تامین اجتماعی بوده است.


منبع:

1399/04/28
13:36:11
5.0 / 5
1948
تگهای خبر: برنامه , داستان , رمان , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳