اعلام اسامی مستندهای راه یافته به آكادمی، پوستر جشن مستقل سینما مستند ایران رونمایی گردید

اعلام اسامی مستندهای راه یافته به آكادمی، پوستر جشن مستقل سینما مستند ایران رونمایی گردید

بلك بلاگ: با رونمایی از پوستر جشن مستقل سینمای مستند ایران، اسامی فیلم های راه یافته به جشن اصلی خانه سینما معرفی گشتند.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا، محسن خان جهانی دبیر دهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران امروز 18 مردادماه در تالار سیف الله داد خانه سینما قبل از رونمایی پوستر این جشن اظهار نمود: از فیلم های رسیده به دبیرخانه این جشن ۳۶ فیلم به مرحله نهایی رسیدند و از این تعداد ۱۰ فیلم به آكادمی اصلی جشن راه پیدا كردند.
او اطلاع داد كه جشن مستقل سینمای مستند ایران ۳۱ مردادماه جاری در سالن كتابخانه ملی برگزار می شود.
در ادامه این برنامه، محمد تهامی نژاد رییس هیات مدیره انجمن مستندسازان، اسامی فیلم های راه یافته به آكادمی این جشن را اعلام نمود.
پنج فیلم كوتاه و نیمه بلند عبارتد از: "تالان" به كارگردانی محمد صادق دهقانی، "ورس" به كارگردانی جواد وطنی، "پرسپولیس شیكاگو" به كارگردانی ارد عطاپور، "لوتوس" به كارگردانی محمدرضا وطن دوست و "دادا سلطنه" به كارگردانی هادی احمدی و پنج فیلم بخش مستند بلند متشكل از "اسرار دریاچه" به كارگردانی امیر ایثاریان، "در جستجوی فریده" به كارگردانی آزاده موسوی و كوروش عطایی، "خرامان" به كارگردانی آرش اسحاقی، "زنبورك در كام مینور" به كارگردانی مریم سپهری و "مثل اسمم پگاه" به كارگردانی سودابه بیضایی هستند.
در این نشست با حضور محمد تهامی نژاد رییس هیات مدیره انجمن مستندسازان سینمای ایران، سعید رشتیان عضو هیات مدیره انجمن تهیه كنندگان سینمای مستند و بهزاد خورشیدی طراح پوستر، از پوستر دهمین جشن مستقل سینمای مستند ایران رونمایی گردید.
این فیلم ها توسط هیئت داوران آكادمی جشن خانه سینمای ایران در سالن سیف الله داد بررسی خواهند شد.





5.0 از 5
1397/05/18
18:19:57
4243
تگهای خبر: سینما , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳