آن شو که هستی بررسی می شود

آن شو که هستی بررسی می شود

به گزارش بلک بلاگ نشست نقد و بررسی کتاب «آن شو که هستی» نوشته آلن واتس برگزار می گردد.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا، نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه شنبه، چهارم مرداد از ساعت ۱۵ به نقد و بررسی کتاب مورد اشاره اختصاص دارد که با حضور علی زاهد، حسین محمودی و علی گلزاریان برگزار می گردد.
در معرفی این کتاب آمده است: «آن شوکه هستی» نوشته آلن واتس با ترجمه سعید اسفندیاری مطلق و علی گلزاریان اخیرا در نشر نگاه معاصر انتشار یافته است. این کتاب مجموعه ای از نوشته های آلن واتس است که به مسأله دشوار و پیچیده ی انسانی می پردازد که به دنبال حقیقت واقعی خود است. پژوهشی که به قیمت دیدن زندگی هر شخص «درست همان گونه که هست» صورت می پذیرد.
نویسنده با مدد گرفتن از آموزه های شرقی چونان درمانگری برای دردهای انسان عصر مدرن، ظاهر می شود و «کیمیای معنوی» از عناصر شفابخش آن آیین ها می سازد و آنرا برای ما کارا می بیند. او به دنبال آن است تا آدمیانِ این عصر، به چنین آموزه هایی به دیده ی التفات نگاه کنند. آلن واتس با شناختی که از شرق و غرب دارد، به دنبال استخراج عناصر کلیدی آیین های شرقی است برای نجات انسان غربی. و در این راه آگاه است که نزدیک کردن این دو دنیا چه راه دشوار و گاه نشدنی است.
علاقه مندان می توانند این نشست را از اینستاگرام مرکز فرهنگی شهرکتاب به نشانی ketabofarhang، کانال تلگرام bookcitycc و صفحه ی این مرکز در سایت آپارات پیگیری کنند.




منبع:

1401/04/29
12:45:53
0.0 / 5
386
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲