وعده اکران عید فطر برای لامینور داریوش مهرجویی

وعده اکران عید فطر برای لامینور داریوش مهرجویی

به گزارش بلک بلاگ شورای صنفی نمایش با حضور مدیرانی از سازمان سینمایی با تکیه بر ضرورت صدور پروانه نمایش برای فیلم داریوش مهرجویی مصوب کرد که این فیلم از اکران ویژه عید فطر یا هر زمان دلخواه دیگر صاحب فیلم، برخوردار شود.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از ایسنا، جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۱۵ اسفند ماه با حضور اعضا تشکیل و لیست نهایی فیلمهای اکران نوروزی که از جانب سازمان سینمایی تعیین شده بود اعلام گردید.
در این نشست حبیب ایل بیگی - معاون نظارت و ارزشیابی - و محمدرضا فرجی - مدیر کل نظارت بر نمایش سازمان سینمایی - هم حضور داشتند و درباره فیلم سینمایی «لامینور» به صورت مفصل بحث و تبادل نظر شده که در نهایت طبق صورتجلسه شورای صنفی نمایش به اتفاق آرا با احترام به جایگاه داریوش مهرجویی در سینمای ایران ضمن تاکید بر ضرورت صدور پروانه نمایش توسط وزارت ارشاد اسلامی، تایید شده تا این فیلم از اکران ویژه عید فطر یا هر مورد دیگری که او تمایل داشته باشد برخوردار شود.
همینطور در جلسه امروز مصوب شده است که اکران نوروزی با ظرفیت ۱۰۰ درصدی سالن های سینما آغاز شود.
مبحث دیگری که در جلسه شورای صنفی مصوب شده بدین سان است که پردیس های تا ۶ سال از تاریخ ۱۸ اسفندماه تمام فیلمهای گذشته از اکران را حذف نمایند.
همینطور اسامی فیلمهای سینمایی که از حدود ۲۲ بهمن اکران شده اند عبارتند از «مورچه خوار»، «عنکبوت»، «عاشق پیشه»، «ترانه ای عاشقانه برایم بخوان»، «مرد نقره ای» و «مستطیل قرمز».
علاوه بر اینها مصوب شده است که از آغاز اکران نوروزی یعنی ۱۸ اسفند ماه قیمت جدید بلیت سینماها اعمال شود که البته در صورتجلسه شورا که برای ایسنا ارسال شده به قیمت های جدید اشاره مشخصی نشده است.
برای اکران در نوبت جدید هفت سرگروه سینمایی مشخص شدند که شامل پردیسها و سینماهای کوروش، آزادی، بهمن، ایران مال، ملت، ماندانا و مگامال می شوند.
نحوه تخصیص فیلمها به سرگروه های هفتگانه بدین سان است که «موقعیت مهدی» در سینما آزادی، «قدغن» در پردیس کوروش، «روز صفر» در سینما بهمن، «سگ بند» در ایران مال، «مرد بازنده» در پردیس ملت، «گل به خودی» در مگامال و «شادروان» در سینما ماندانا اکران می شوند که این مورد استثنائاً در نوروز ۱۴۰۱ اعمال خواهد شد.
شورای صنفی نمایش همینطور تاکید کرده است که اسامی فیلمها با در نظر گرفتن اصلاحات سازمان سینمایی اعلام شده است.




منبع:

1400/12/16
10:09:04
0.0 / 5
439
تگهای خبر: سینما , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱