با حكم وزیر ارشاد؛

سیدمجید امامی مسئول کارگروه مد و لباس شد

سیدمجید امامی مسئول کارگروه مد و لباس شد

بلک بلاگ: محمدمهدی اسماعیلی طی حکمی سیدمجید امامی را بعنوان مسئول کارگروه مد و لباس این وزارتخانه منصوب نمود.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی طی حکمی سیدمجید امامی را بعنوان مسئول کارگروه مد و لباس این وزارتخانه منصوب نمود.
در حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به سیدمجید امامی آمده است:
جناب آقای دکتر سید مجید امامی
دبیر محترم شورای فرهنگ عمومی کشور
با عنایت به وظایف شورای فرهنگ عمومی کشور در حوزه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و مصوبات در رابطه با این امر خطیر و در امتداد لزوم انسجام بخشی به کارهای موازی، بنا به پیشنهاد سرپرست محترم معاونت امور هنری، مسئولیت کارگروه مد و لباس به جناب عالی که دارای سوابق دانشگاهی و پژوهشی مرتبط می باشید، سپرده می شود.
بنابراین باتوجه به سابقه و تجربه هدایت برنامه ها و مصوبات حجاب و عفاف در دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی انتظار می رود با این انتقال، مجدانه نسبت به موارد ذیل اهتمام به عمل آورید:
۱- ارائه برنامه کامل با بهره گیری از همه ظرفیت های شورای فرهنگ عمومی، معاونت ها، سازمان ها و دستگاه های تابعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر نهادهای مرتبط تا یک ماه آتی
۲- راه اندازی سامانه رصد طراحان مد و لباس و تولیدکنندگان پوشاک تا آخر سال جاری
۳- تلاش بی وقفه برای اجرای کامل قوانین در رابطه با گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و ساماندهی جدی موضوع مد و لباس، با محوریت گفتمان حیا و آرامش روانی جامعه
۴- بررسی و مقابله با علل و عوامل عدم موفقیت در ساماندهی وضعیت مد و لباس و ناهنجاری ها در پوشش مناسب
۵- معرفی و بازنمایی رویش ها، ظرفیت ها و فرصت ها ی اصیل در عرصه حجاب پوشش های اصیل اسلامی و ایرانی در داخل و فضای بین الملل
مزید توفیق جناب عالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی، ظلّ توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری داهیانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.
گفتنی است، سیدمجید امامی که هم اکنون دبیری شورای فرهنگ عمومی کشور را بر عهده دارد، دارای مدرک دکترای فرهنگ و ارتباطات بوده و در رزومه خود تألیف کتاب هایی همچون امید و رسانه پژوهشی در مبانی ابعاد و راهبردهای امید آفرینی اجتماعی در رسانه ملی، فراز و فرود مدرن، از رنسانس تا جنگ سرد، پیوست فرهنگی، پروپاگاندا و تبلیغات سیاسی؛ درس نامه تخصصی، را داراست.


منبع:

1400/09/12
11:39:44
0.0 / 5
254
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱