عموزاده خلیلی رییس هیئت مدیره انجمن نویسندگان کودک ونوجوان شد

عموزاده خلیلی رییس هیئت مدیره انجمن نویسندگان کودک ونوجوان شد

بلک بلاگ: اعضای اولین هیئت مدیره ی انجمن صنفی نویسندگان کودک و نوجوان، با تشکیل نخستین جلسه رسمی خود برمبنای اکثریت آرا، فریدون عموزاده خلیلی را بعنوان رییس اولین هیئت مدیره این انجمن انتخاب کردند.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، اعضای اولین هیئت مدیره ی انجمن صنفی نویسندگان کودک و نوجوان، عصر شنبه ۲۳ مرداد با تشکیل اولین نشست رسمی خود بر مبنای اکثریت آرا، فریدون عموزاده خلیلی را بعنوان رئیس اولین هیئت مدیره این انجمن صنفی انتخاب کردند.
اعضای هیئت مدیره بر مبنای ماده ۲۲ اساسنامه ی انجمن صنفی که می بایست طی دو هفته بعد از برگزاری مجمع عمومی، اولین جلسه ی خویش را تشکیل بدهند، از میان خود حسین تولایی را بعنوان نایب رییس هیئت مدیره، مناف یحیی پور را بعنوان دبیر انجمن و سولماز خواجه وند را بعنوان مسئول امور مالی انجمن برگزیدند.
فریدون عموزاده خلیلی در این نشست که به صورت تلفیقی حضوری و مجازی تشکیل شد، ضمن اشاره به روند طی شده برای تأسیس انجمن صنفی نویسندگان کودک و نوجوان اظهار داشت: تشکیل انجمن صنفی نویسندگان کودک و نوجوان سالیان سال یکی از دغدغه های جدی اعضای انجمن نویسندگان کودک و نوجوان و اعضای هیئت مدیره های دوره های مختلف انجمن بود. از همان نخستین دوره ای که این انجمن تأسیس شد، همه بسیار پیگیر و مشتاق بودیم که بتوانیم آنرا به سمت انجمن صنفی ببریم؛ چون که همیشه یکی از دغدغه های انجمن نویسندگان کودک و نوجوان این بوده که نویسندگان از تمام امکانات، مزایا، امتیازها و حقوقی برخوردار باشند که برای یک شهروند عادی دارای شناسه‌ی حرفه ای تعریف می شود.
نخستین مجمع عمومی انجمن صنفی سراسری نویسندگان کودک و نوجوان ۱۲ مرداد جاری با عضویت بیشتر از ۲۳۰ نویسنده از سراسر کشور برگزار شد و حاضران در مجمع عمومی، اعضای هیئت مدیره و بازرسان اولین دوره فعالیت انجمن صنفی نویسندگان کودک و نوجوان را برگزیدند.


منبع:

1400/05/25
14:04:54
0.0 / 5
1013
تگهای خبر: حقوقی , نویسنده
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲