بیكاری ستاره هالیوود به دنبال افترا های اخلاقی

بیكاری ستاره هالیوود به دنبال افترا های اخلاقی

«کوین اسپیسی» بازیگر برنده دو جایزه «اسکار» که از چند جهت با افترا های اخلاقی و حقوقی روبه رو شده شاید نتواند بار دیگر به عرصه بازیگری بازگردد.


به گزارش بلک بلاگ به نقل از هالیوود ریپورتر، در سال ۲۰۱۲ و در حین فیلمبرداری فصل نخست سریال «خانه پوشالی»، «کوین اسپیسی» گرفتار جراحت شد و دستیار تولید این پروژه ادعا کرد که در حین انتقال «اسپیسی» به بیمارستان مورد دست درازی این بازیگر سرشناس قرار گرفته و این مورد را به اطلاع کارفرمای خود رساند.
کمپانی «MRC» هم در سال ۲۰۱۹ با تنظیم شکایتی ضد «کوین اسپیسی» ادعا نمود به علت افترا های اخلاقی نسبت داده شده خواهان دریافت غرامت ده ها میلیون دلاری از این بازیگر شده اما «اسپیسی» هم با شکایتی متقابل اعلام نمود افترا های واردشده به او اغراق آمیز است و کمپانی «MRC» هم دستمزد او را از سال ۲۰۱۷ و مطرح شدن افترا ها پرداخت نکرده است.
پلیس لندن هم به تازگی بررسی شش پرونده افترا اخلاقی ضد «کوین اسپیسی» را که به سالهای ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۳ مربوط است به پایان رسانده است. این افترا ها به زمانی مرتبط می باشد که «اسپیسی» بیشتر از یک دهه در تئاتر اولدویک با چهره های سرشناسی جون «سم مندس»، «جیمز ارل جونز» و «ونسا ردگریو» همکاری می کرد.
سه سال و نیم بعد از اینکه «آنتونی رپ» بازیگر فیلم «پیشتازان فضا» ادعا نمود «کوین اسپیسی» در سن ۱۴ سالگی او را مورد تعرض قرار داده، «کوین اسپیسی» بازیگر توانمندی که دو جایزه «اسکار» برای فیلمهای «مظنونین همیشگی» و «زیبای آمریکایی» به همراه یک جایزه «تونی» و ۱۲ نامزدی جایزه «امی» را در کارنامه دارد، به بیکارترین بازیگر هالیوود تبدیل گشته که نمی تواند کار کند.




منبع:

1400/02/03
20:39:43
0.0 / 5
972
تگهای خبر: تئاتر , جایزه , حقوقی , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲