پروتكلها را كاملا رعایت كرده ایم، اتفاق ممكن است هر جایی رخ بدهد

توضیح یك مدیر تلویزیون درباره ساخت سریالها در اوج كرونا

توضیح یك مدیر تلویزیون درباره ساخت سریالها در اوج كرونا

بلك بلاگ: مدیر گروه فیلم و سریال سیمافیلم درباره شرایط ساخت سریال های تلویزیونی در شرایط اوج بحران كرونا و خطرات احتمالی برای عوامل، با تاكید بر اینكه پروتكل ها كاملا سر صحنه سریال ها رعایت می شود، در عین حال می گوید اتفاق ممكنست هر جایی رخ بدهد.


به دنبال درگذشت کریم اکبری مبارکه ـ بازیگر پیشکسوت سینما تلویزیون و تئاتر ـ بر اثر مبتلاشدن به کرونا آن هم زمانی که او مشغول بازی در یک سریال تلویزیونی بود، خبرنگار ایسنا با مدیر گروه فیلم و سریال سیما فیلم تماس گرفت و از او خواست تا درباره روند سریال سازی در شرایط خاص کنونی و ضرورت حفظ جان هنرمندان و عوامل سریال ها توضیحاتی را عرضه نماید.
مجید اکبرشاهی با اعلان اینکه فرآیندهای سریال سازی کنترل و پروتکل ها رعایت شده است، اظهار نمود: اینطور نیست که ما بی مهابا کار کنیم؛ پروتکل ها و دستورالعمل هایی با هماهنگی وزارت بهداشت برای همه گروه ها تنظیم شده است.
او اضافه کرد: از همان اسفند ماه که کرونا شروع شد، جلساتی با مسئولان وزارت بهداشت و سیما فیلم انجام شد و دستورالعمل ها تدوین شد. اتفاق ممکنست هر جایی بیفتد اما ما تمام پروتکل ها را رعایت کرده ایم.
اکبر شاهی در آخر اظهار داشت: ما برای ساخت فیلم و سریال در دوران کرونا مشخصا دستورالعمل نوشته ایم و مثل بقیه کشور که مشغول کار هستند، باید کار نماییم.




منبع:

5.0 از 5
1399/08/10
13:23:19
1306
تگهای خبر: تئاتر , سینما , فیلم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱