چرا باید برای تلفن استفاده نشده قبض پرداخت کنیم؟
به گزارش بلک بلاگ، معاون ارتباطات شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: از سال ۱۴۰۰ تعرفه تلفن ثابت مبنی بر هزینه تمام شده نگهداری یک خط محاسبه می شود بدین سان اگر کسی بخواهد خط تلفن را داشته و این خط بوق داشته باشد، چه استفاده نماید چه استفاده نکند، برای اپراتور هزینه دارد.
۱۴۰۵/۰۲/۱۹ ۱۴:۳۴:۵۳