توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای؛

مسابقه آقا، خانم وزیر

مسابقه آقا، خانم وزیر

به گزارش بلک بلاگ، بنیاد ملی بازی های کامپیوتری همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی مسابقه آقا / خانم وزیر را بر مبنای بازی آقا / خانم وزیر برگزار می نماید.



به گزارش بلک بلاگ به نقل از مهر، مسابقه «آقا / خانم وزیر» را بر مبنای بازی «آقا / خانم وزیر» همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط بنیاد ملی بازی های کامپیوتری انجام می شود.
بازی «آقا / خانم وزیر» یک بازی موبایلی در سبک استراتژی-مدیریتی است که توسط تیم «پردازش گستر ایلیا» ساخته شده است. در این بازی، بازیکن در نقش وزیر امور خارجه ایران قرار می گیرد. او باید با بهره گیری از داد و ستد و همینطور ایجاد و استفاده از روابط سیاسی با سایر کشورها، نیازها و انتظارات کشور را برآورده کند.
از آنجاییکه محور اصلی این بازی در رابطه با مبحث انتخابات است و در آخرین بروزرسانی بازی امکان شرکت در رویداد هم به بازی اضافه شده، بنیاد ملی بازی های کامپیوتری با هدف تشویق به شرکت در انتخابات، مسابقه ای آنلاین در بستر این بازی برگزار می نماید.
علاقه مندان به شرکت در این مسابقه آنلاین می توانند از راه سکوی برگزاری مسابقات بنیاد ملی بازی های کامپیوتری به نشانی baazico.ir برای ثبت نام و شرکت اقدام نمایند.


منبع:

1402/12/10
10:43:10
0.0 / 5
249
تگهای خبر: شركت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳