موزه های مجانی برای دهه فجر

موزه های مجانی برای دهه فجر

به گزارش بلك بلاگ نمایشگاه «میراث دیرینه شناسی اسپانیا» در موزه ملی ایران و همه ی تالارهای كتابخانه و موزه ملی ملك در دهه فجر، به صورت مجانی آماده بازدید مخاطبان و گردشگران هستند.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا، دو موزه ملی ایران و موزه ملی ملك كه سال قبل هشتاد سالگی خویش را جشن گرفتند، بازدید از فضاهای موزه ای خویش را دردهه فجر مجانی اعلام كردند، با این تفاوت كه موزه ملی ایران فقط بازدید از نمایشگاه "میراث دیرینه شناسی اسپانیا" را برای توریستهای داخلی و خارجی خود مجانی اعلام نمود.
كتابخانه و موزه ملی ملك، موقوفه آستان قدس رضوی، در كنار كتابخانه نفیس نسخه های خطی و چاپی، مجموعه ای از آثار و اشیای پرارزش تاریخی را در تالارهای گوناگون خود جای داده است. مجموعه سكه، حدود ۱۰ هزار سكه تاریخی از دوران قبل از هخامنشی (از سده ششم قبل از میلاد)، تالار سكه، تالار كمال الملك و خاندان غفاری، تالار كتابت و نگارگری، مجموعه هنر لاكی، مجموعه اهدایی بانو عزت ملك ملك - دختر بزرگ حاج حسین آقا ملك واقف این گنجینه، نمایشگاه دایمی حاج حسین آقا ملك، تالارهای «تمبر»، «هزارداستان»، «هنر و زندگی» و «علوم در ایران اسلامی» بعنوان تالارهای این موزه برای بازدید گردشگران آماده هستند.
مخاطبان در دهه فجر (به جز جمعه ها و تعطیلات رسمی از ساعت ۸: ۳۰ تا ۱۶: ۱۵ می توانند از این موزه در میدان امام خمینی (ره)، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» بازدید نمایند.
تالار دائم حاج حسین آقا ملك در كتابخانه و موسسه موزه ملی ملك

1398/11/13
08:41:35
5.0 / 5
4547
تگهای خبر: داستان , كتاب , نمایشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۱