سه رمان تازه به خانواده رمان نوجوان امروز پیوست

سه رمان تازه به خانواده رمان نوجوان امروز پیوست

بلك بلاگ: سه اثر تازه از مجموعه طرح رمان نوجوان امروز از طرف كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان روانه بازار كتاب شد.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از مهر، كانون پرورش فكری كودكان و نوجوان سه رمان تازه برای نوجوانان را در چارچوب مجموعه رمان های طرح «رمان نوجوان امروز» با عنوان سایبانی برای زمین، روح عزیز و عكس یادگاری بگیریم روانه بازار كتاب كرد.
رمان «سایبانی برای زمین» را حمید نوایی لواسانی تألیف كرده است. نوایی لواسانی بعنوان كارشناس و منتقد ادبیات كودك و نوجوان كارهایی انجام داده و از بدو تأسیس انجمن نویسندگان كودك و نوجوان عضو این گروه بوده است.
داستان این رمان با محوریت یك نوجوان و باغ پدربزرگش شكل می گیرد و داستان هایی كه او برای كشف راز پدربزرگش در زمان حضور در این باغ و در نهایت تغییر كاربری این باغ خلق می كند.
رمان «روح عزیز» را مینو كریم زاده تألیف كرده است.
كریم زاده اهل شهركرد چهارمحال بختیاری است و از سال ۱۳۶۴ در كانون پرورش فكری كودكان مشغول به كار بوده است. وی قبل از این نیز رمان های «نگاهی رو به دریا»، «بلیت آخر»، «اندوه شیرین»، «وقتی یلدا نبود» و «قلب های نارنجی» و «پیش از بستن چمدان» را نیز در این طرح منتشر نموده است
داستان این رمان با ماجرای بستری شدن مادر نوجوان قهرمان داستان در بیمارستان آغاز می شود و در ادامه برقراری ارتباط ذهنی میان این نوجوان و مادرش است كه داستان را پیش می برد.
رمان عكس یادگاری بگیریم را محمدرضا یوسفی نویسنده نام آشنای كودك و نوجوان تألیف كرده است.
این رمان از زبان دختری به نام لیلا روایت می شود كه سابق بر این در كانون اصلاح و تربیت حضور داشته است و حالا خبرنگار شده است و به دنبال ماجرای كشته شدن یكی از مادریارهای كانون اصلاح و تربیت كشته می شود و مشكوك شدن همه به بچه های كانون مشكوك اند. پایش به این ماجرا باز می شود.
هر سه این رمان ها برای مخاطب بالای ۱۵ سال انتشار یافته است.


منبع:

5.0 از 5
1398/10/27
12:31:15
4305
تگهای خبر: داستان , رمان , كتاب , نویسنده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴