نتایج اقدامات آمریكا در برنامه كنكاش

نتایج اقدامات آمریكا در برنامه كنكاش

به گزارش بلك بلاگ به دنبال حملات اخیر آمریكا در خاك عراق، برنامه «كنكاش» در روز شنبه (۱۴ دی ماه) به تحلیل وضعیت كنونی و نتایج اقدامات آمریكا می پردازد.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از روابط عمومی صداوسیما، در ایام اخیر، آمریكا با حمله هوایی به خاك عراق و مقر نیروهای حشد الشعبی بار دیگر چهره واقعی خویش را نمایان كرد. این پرسش مطرح است كه چرا آمریكا به پایگاه جدی ترین نیروهایی كه با تروریست های داعشی مبارزه می كنند، حمله كرده است؟
برنامه «كنكاش» با حضور سید هادی سید افقهی، كارشناس مسایل غرب آسیا و سعدالله زارعی، تحلیلگر ارشد مسایل غرب آسیا به تحلیل و بررسی حملات اخیر آمریكا در خاك عراق و هدف قراردادن مواضع نیروهای بسیج مردمی این كشور می پردازد.
همینطور در بخش پنجره كه مریم هدیه لو اجرا می كند، به روند تاریخی دخالت ها و نفوذ آمریكا در منطقه غرب آسیا، بخصوص حمله به عراق و افغانستان و نقش این كشور در شكل گیری گروه های تروریستی پرداخته می شود.
كنكاش، شنبه ۱۴ دی ماه (۴ ژانویه ۲۰۲۰) با تهیه كنندگی فریدون ماهر، ساعت ۲۰: ۳۰ دقیقه به وقت تهران (برابر با ساعت ۱۸: ۰۰ به وقت اروپای مركزی، ۱۰: ۳۰ به وقت مركز آمریكا و ۰۴: ۰۰ به وقت سیدنی) به صورت زنده از شبكه جهانی جام جم پخش می شود.



5.0 از 5
1398/10/13
12:46:21
3942
تگهای خبر: برنامه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱