گورستان چند ملیتی در نوفل لوشاتو

گورستان چند ملیتی در نوفل لوشاتو

به گزارش بلك بلاگ نمایش «گورستان چند ملیتی» به نویسندگی و كارگردانیِ سعید درآینده از چهارم دی ماه ۱۳۹۸ در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می رود.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا، در این نمایش، چند انسان با فرهنگ های مختلف در جایی شبیه یك دادگاه بازخواست می شوند و رویدادهای گوناگونی برای هریك از آنها رقم می خورد؛ اما در پایان، حكم اجرایی در این دادگاه بسیار متفاوت می باشد. در زندگیِ هر انسانی، تجربیات گوناگونی رخ می دهد. زندگی برای هركس معنای خاصی دارد و شرایط زندگی برای هركس متفاوت است؛ گویی زندگی، مجموعه ای از افتادن ها، برخاستن ها و به پیش رفتن هاست.
بازیگران این اثر محسن امامی، علی ریاحی زاده، مریم نوروزی، سعید درآینده، پوریا میرمجیدی، امیرحسین رئیس دانایی، اهورا فیجانی، مسعود میاحی پور، فاطمه آمی احمدی، زهرا عبداللهی، آرش عمادی و محدثه گودرزی هستند. دیگر عوامل این نمایش عبارت اند از: دستیار كارگردان: سهیل صمدی؛ مدیر تبلیغات: فریبا جدیدی؛ هماهنگی: شهرآشوب مفتاحی؛ تیزر: گروه هنری آرت كات؛ طراح دكور و نقاش: مژده حسینی؛ پوستر و گرافیست: رویا معتمدی؛ عكاس: فرشاد فیض شلدی و رویا معتمدی؛ گریم: فرزانه جدید، آیدا خواجه وند و محیا اكبری؛ منشی صحنه: زهرا عبداللهی و صدا و نور: سهیل صمدی و امیرحسین نامور.
فروش اینترنتی «گورستان چند ملیتی» در سایت تیوال صورت می گیرد. این اثر، از چهارم تا بیست وهشتم دی ماه ۱۳۹۸، ساعت ۱۹: ۳۰ به مدت شصت دقیقه در عمارت نمایشی نوفل لوشاتو به نشانیِ حافظ، خیابان نوفل لوشاتو، پس از چهارراه رازی، نرسیده به خیابان ولیعصر، كوچه‌ی زیبا، عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه خواهد بود.




5.0 از 5
1398/10/03
13:18:54
4187
تگهای خبر: اینترنت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱