سردار فدا:

روحیه رزمندگان دفاع مقدس تمام معادلات رزمی دنیا را به هم ریخت

روحیه رزمندگان دفاع مقدس تمام معادلات رزمی دنیا را به هم ریخت

به گزارش بلك بلاگ فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان اظهار داشت: روحیه رشك برانگیز رزمندگان دفاع مقدس تمام معادلات مكانیكی و رزمی دنیا را به هم ریخت.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از مهر، سردار مجتبی فدا شامگاه پنجشنبه در همایش شكوه ایستادگی و ایثار شهرستان بویین میاندشت با اشاره به اینكه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت كردند، تصریح كرد: امروز با تأسی از روحیه و تفكر استقلال گونه رزمندگان می توان در مقابل استكبار جهانی استقامت و ایستادگی كرد.
وی اضافه كرد: مردم همان گونه كه در بزنگاه های مختلف درتاریخ انقلاب اسلامی مدافع انقلاب بودند از ارزش های دفاع مقدس هم پاسداری خواهند كرد.
فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان خاطرنشان كرد: انقلاب به بركت خون شهدا به الگوی مقاومت برای كشورهای جهان تبدیل گشته است.
جنگ به تعبیر امام خمینی یك نعمت الهی بود
وی خاطرنشان كرد: رزمندگان با صداقت گفتار و عمل به آموزه های انقلابی هشت سال در مقابل دشمن متجاورز جنگیدند تا سرانجام پیروز میدان شدند، جنگ به تعبیر امام یك نعمت الهی بود تا انقلاب در راه بالندگی میزان سرسپردگی و پای كار ماندن مردمانش را بسنجد.
سردار فدا بیان داشت: نباید اجازه دهیم گنجینه های دوران دفاع مقدس مدفون و ناگفته باقی بماند.
وی تاكید كرد: پیروزی های دوران دفاع مقدس مرهون شخصیت های بزرگی مانند امام، رزمندگان، شهیدان، جانبازان و آزادگان است كه در دفاع مقدس نقش آفرینی می كردند ازاین رو نباید هیچ گاه از آنها غافل شویم.
ارزش های دفاع مقدس فراگیر است
فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان اضافه كرد: ارزش های دفاع مقدس فراگیر است به صورتی كه می تواند اندیشه ها، روحیات و رفتارهای فرهنگی را در خود جای می دهد و باید نهادهای دولتی به صورت تخصصی ودر قالب گفتمان از آن بعنوان نقشه راه جهادی استفاده كنند.
وی با اشاره به اینكه در یك مقایسه می توان پی برد كه جنگ تحمیلی برای جمهوری اسلامی یك امتیاز خارق العاده داشت، اظهار داشت: روحیه رشك برانگیز رزمندگان در دفاع مقدس تمام معادلات مكانیكی و رزمی دنیا را به هم ریخت.

1398/07/12
20:24:02
5.0 / 5
4585
تگهای خبر: رمان , فرهنگی , همایش
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۲