تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مروجان كتاب خوانی

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مروجان كتاب خوانی

به گزارش بلك بلاگ مهلت ارسال آثار به جشنواره تقدیر از مروجان كتابخوانی تا آخر شهریور ماه تمدید گردید.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از مهر، محسن حاجی زین العابدینی دبیر اجرایی ششمین جشنواره تقدیر از مروجان كتاب خوانی اظهار داشت: ارسال آثار به این دبیرخانه تا سی و یكم شهریور ماه تمدید شده است. پیش تر بر مبنای فراخوان اعلام شده مهلت ارسال آثار تا نیمه شهریورماه بود، اما با عنایت به استقبال عمومی از جشنواره مروجان كتاب خوانی تا آخر شهریور ماه تمدید گردید. تا كنون بیشتر از یكصد فرد و گروه ترویج كتابخوانی در این رویداد شركت داشتند.
او هدف از برگزاری این جشنواره را تأثیر پایدار در گسترش كتاب خوانی میان مردم عنوان نمود وگفت: ایجاد خلاقیت و نوآوری در شیوه های كتاب خوانی، ایجاد مشاركت میان مردم و چهره ها برای افزایش میزان كتاب خوانی، اثربخشی فعالیت های كتاب خوانی در رفتارهای اجتماعی یا فعالیت های عمومی جامعه و ایجاد الگوهای كاربردی برای سایر مناطق كشور از دیگر اهداف این جشنواره است.
دبیر اجرایی جشنواره تقدیر از مروجان كتاب خوانی اضافه كرد: مدارك لازم جهت شركت در ششمین جشنواره تقدیر از مروجان كتابخوانی شامل: معرفی برنامه در چارچوب فرم های شركت در جشنواره، مستندات شامل گزارش های مختلف، عكس، فیلم، فایل های صوتی، بازتاب های رسانه ای، گزارش های مكتوب، گواهی نامه، تقدیرنامه، تفاهم نامه و قراردادها در چارچوب های مختلف چاپی یا الكترونیك است.
حاجی زین العابدینی تصریح كرد: شبكه گروه های ترویج كتاب خوانی با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ افراد، گروه ها، تشكل های مردمی و نهادهای غیردولتی دارای فعالیت های مؤثر و نوآورانه در زمینه ترویج كتاب خوانی را بعد از داوری انتخاب، معرفی و از آنها تقدیر خواهد نمود.

5.0 از 5
1398/06/24
15:29:02
4361
تگهای خبر: برنامه , جشنواره , رسانه , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳