جدیدترین آمار فروش فیلم های سینمایی

جدیدترین آمار فروش فیلم های سینمایی

به گزارش بلك بلاگ، آمار فروش فیلم های سینمایی از آغاز مردادماه از فروشی هفت میلیاردی در این دو هفته حكایت دارد. همینطور یك فیلم جدید از امروز روی پرده سینماها رفته است.


به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا، فیلم سینمایی «تپلی و من» به كارگردانی حسین قناعت كه در ژانر كودك و نوجوان ساخته شده و از دوم مردادماه روی پرده سینما رفته تا كنون ۱۹۴ میلیون و ۵۹۰ هزار تومان فروش داشته است و ۱۸ هزار مخاطب پای تماشای این اثر در ۹۶ سینما نشسته اند.
فیلم «سركوب» ساخته رضا گوران هم بعد از یك هفته نمایش در ۴۴ سینما بیشتر از ۲۳۶ میلیون تومان فروش داشته است و حدود ۱۸ هزار مخاطب آنرا در سینماهای تهران و شهرستان تماشا كرده اند. این اثر با محدودیت سنی ۱۲+ سال روی پرده سینماها رفته است.
«قصر شیرین» سیدرضا میركریمی هم كه از دوم مردادماه روی پرده رفت بعد از یك هفته اكران حدود ۶۸۵ میلیون تومان فروش داشته و بیشتر از ۵۷ هزار نفر را به سینماها كشانده است. از این مقدار فروش به تفكیك ۴۳۴ میلیون و ۵۶۸ هزار تومان حاصل فروش در سینماهای تهران بوده است و الان این اثر ۹۸ سینما در اختیار دارد.
فیلم سینمایی «نیوكاسل» محسن قصابیان كه از ۲۶ تیرماه در سینماهای سراسر كشور به نمایش درآمده، تا امروز با داشتن بیشتر از ۷۱ هزار مخاطب و در اختیار داشتن ۱۱۰ سینما، ۷۹۲ میلیون و ۷۰۴ هزار تومان فروش داشته است.
فیلم «كار كثیف» به كارگردانی خسرو معصومی بعد از چهار هفته نمایش با درون مایه ای اجتماعی و محدودیت سنی ۱۵+ سال، با در اختیار داشتن ۵۸ سینما، حدود ۱۸۱ میلیون تومان فروش داشته است.
«ایكس لارج» ساخته محسن توكلی در ژانر كمدی سه میلیارد و ۳۹۶ میلیون تومان فروش داشته و ۳۴۲ هزار مخاطب آنرا در سینماها تماشا كرده اند. به تفكیك از این مقدار فروش و بعد از پنج هفته نمایش، یك میلیارد و ۷۲۶ میلیون تومان حاصل فروش در تهران بوده است.
فیلم سینمایی «زهرمار» سیدجواد رضویان كه از ۲۹ خردادماه روی پرده سینماها رفته، بعد از شش هفته نمایش حدود چهار و نیم میلیارد تومان فروش داشته و ۴۰۸ هزار مخاطب آنرا در ۱۷۶ سینما تماشا كرده اند. «زهرمار» از مجموع فروشش بیشتر از دو میلیارد تومان در تهران فروش داشته است.
فیلم «سرخپوست» به كارگردانی نیما جاویدی توانسته در هشت هفته نمایش روی پرده سینماها ۱۲ میلیارد تومان فروش داشته باشد و نزدیك به یك میلیون مخاطب به سینما جذب كرده است. به تفكیك از این مقدار فروش، هشت میلیارد تومان حاصل فروش در سینماهای تهران بوده است.
«شبی كه ماه كامل شد» ساخته نرگس آبیار كه از ۱۵ خردادماه روی پرده سینماها رفته است، بعد از هشت هفته نمایش، ۱۵ میلیارد و ۶۳۸ میلیون تومان فروش داشته و بیشتر از یك میلیون و ۴۰۰ هزار نفر آنرا تماشا كرده اند. این فیلم سینمایی در ۱۶۵ سینما در تهران و شهرستان ها به نمایش درآمده كه از این مقدار هشت میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان حاصل نمایش این اثر در تهران بوده است.
فیلم «دختر شیطان» قربان محمدپور با هشت هفته اكران ۸۷۳ میلیون تومان فروش داشته و با در اختیار داشتن ۱۳۴ سینما در مجموع زمان اكرانش، ۸۵ هزار نفر آنرا در سینماهای تهران و شهرستان تماشا كرده اند.
فیلم سینمایی «ما همه با هم هستیم» به كارگردانی كمال تبریزی بعد از هشت هفته اكران بیش از ۱۰ میلیارد تومان فروش داشته و حدود ۹۳۰ هزار نفر پای تماشای این اثر نشسته اند. به تفكیك از این مقدار فروش با در اختیار داشتن ۱۷۳ سینما، پنج میلیارد و ۷۱۸ میلیون تومان حاصل فروش در تهران بوده است.
فیلم سینمایی «قسم» به كارگردانی محسن تنابنده و تهیه كنندگی الهام غفوری و جلیل شعبانی از امروز، ۹ مردادماه روی پرده سینماهای تهران و شهرستان ها رفته است.
آمار و اطلاعات استفاده شده در این گزارش بر مبنای داده هایی است كه در سامانه فروش سینمای ایران قرار گرفته است.



1398/05/10
01:11:32
5.0 / 5
4806
تگهای خبر: ژانر , سینما , فیلم , كمدی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴