معاون اجرایی نمایشگاه كتاب تهران خبر داد

بهره برداری از سالن های بین الملل و آموزشی نمایشگاه كتاب

بهره برداری از سالن های بین الملل و آموزشی نمایشگاه كتاب

بلك بلاگ: معاون اجرایی نمایشگاه كتاب تهران روند فعالیت های اجرایی و رفاهی در محل برگزاری نمایشگاه كتاب تهران را تشریح نمود.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از مهر، مهدی اسماعیلی با اشاره به روند فعالیت های اجرایی و رفاهی در محل برگزاری نمایشگاه بین المللی كتاب تهران اظهار داشت: سالن های بین الملل و كودك و آموزشی آماده بهره برداری هستند و سالن كودك و نوجوان باز اخیرا آماده شده و در چند روز آینده آماده بهره برداری است. برگزاری سالن های دانشگاهی باز در حال اجراست و بخش هایی از شبستان باز زیر بار اجرایی رفته است.
معاون اجرایی سی و دومین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران با تشكر از زحمات مسئولان مصلای امام خمینی (ره)، معاونت خدمات شهرداری تهران و شهردار منطقه ۷ تهران در همكاری و مساعدت برای انجام امور اجرایی اظهار داشت: ستاد مدیریت بحران و سازمان آتش نشانی باز اخیرا بازدیدی از محل برگزاری نمایشگاه كتاب تهران داشتند و تمهیداتی را در نظر گرفتند.
اسماعیلی با اشاره به برنامه های رفاهی در این دوره از نمایشگاه كتاب تهران اظهار داشت: تمهیداتی در نظر گرفته شده است تا استراحتگاه های بیشتری برای بازدیدكنندگان ایجاد شود. همین طور امسال برای نخستین بار ویلچرهایی برای سالمندان و معلولان در نمایشگاه در نظر گرفته شده است تا در بازدید از نمایشگاه مشكلی نداشته باشند.
سی و دومین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران از تاریخ ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) انجام خواهد شد.

5.0 از 5
1398/01/18
13:24:09
4370
تگهای خبر: آموزشی , برنامه , خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳