حمایت عموپورنگ از كلاه قرمزی

حمایت عموپورنگ از كلاه قرمزی

بلك بلاگ: عمو پورنگ ضمن واكنش به پخش نشدن «كلاه قرمزی» در نوروز ۹۸، اصرار كرد كه هیچ برنامه ای نمی تواند جای برنامه دیگر را بگیرد و برنامه «بالش ها» مقرر است جایگزین «محله گل و بلبل» شود و نه «كلاه قرمزی».


به گزارش بلك بلاگ به نقل از ایسنا، داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) در صفحه شخصی خود در فضای مجازی توضیحاتی را درباره مطرح شدن جایگزینی «بالش ها» به جای «كلاه قرمزی» بیان كرد.
این مجری كودك نوشته است:
«متأسفانه چند روزی است كه اخباری در خصوص جایگزین شدن مجموعه «بالش ها» در روزهای نوروز به جای «كلاه قرمزی» در فضای مجازی، توسط بعضی رسانه ها تیتر شده كه بنده همین جا اعلام می كنم، اولاً كه «بالش ها» مقرر است به جای «محله گل و بلبل» در روزهای نوروز پخش شود كه البته ظاهراً مدیران تلویزیون این سریال را از شبكه خانگی خریداری نموده اند.
دوم اینكه استفاده از واژه جایگزین كاملاً اشتباه است برای اینكه هیچكس جای كسی را نمی تواند بگیرد و همه ما با «كلاه قرمزی» و اجرای زیبای استاد ایرج طهماسب خاطره های شیرینی داریم كه هیچ گاه فراموش نخواهد شد.
سوم اینكه همه باید بدانیم هنرمندان از یك خانواده هستند كه برای مردم تلاش می كنند؛ پس هیچگاه نباید با انتشار چنین اخباری اهتمام در تقابل یا رویارویی آنان داشته باشیم برای اینكه هر یك از هنرمندان با عنایت به نوع كارشان در نزد مخاطبین جایگاه خاص خود را دارند.»
این مجری كودك درانتها اظهاراتش درباره ی «كلاه قرمزی» چنین آورده است: «بنده بعنوان یك همكار برای تیم سازنده مجموعه كلاه قرمزی و بویژه آقای طهماسب بسیار احترام قائلم و معتقدم باید قدر پیشكسوتان در این عرصه را بدانیم و ان شاءالله كه دوباره شاهد پخش این مجموعه جذاب و شیرین در تلویزیون باشیم.»







5.0 از 5
1397/12/13
13:34:50
4547
تگهای خبر: برنامه , رسانه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳