احمد عربلو در گفت وگو با مهر:

كمیك استریپ ۱۰ جلدی پهلوانان تا دو ماه دیگر منتشر می شود

كمیك استریپ ۱۰ جلدی پهلوانان تا دو ماه دیگر منتشر می شود

به گزارش بلك بلاگ عربلو، نویسنده كودك و نوجوان چند سال پیش مجموعه كمیك استریپی كه به پهلوانان ایرانی اختصاص داشت، آماده كرده بود و حالا می گوید این مجموعه به نمایشگاه كتاب سال آینده می رسد.



احمد عربلو، نویسنده پیشكسوت كودك و نوجوان با بیان این خبر، به خبرنگار مهر اظهار داشت: در این مجموعه بر زندگی یكسری از پهلونان مان كه در چهره های تاریخی ما هستند و می توانند الگوهای خوب اخلاقی و اجتماعی برای بچه ها باشند، تمركز كردم و آنها را در چارچوب ۱۰ جلد كتاب كمیك استریپ نوشتم و دوستان هنرمندمان هم برایشان تصویرسازی كردند و آماده انتشار شده است.
این نویسنده كودك و نوجوان افزود: این ۱۰ جلد مقرر است به همت انتشارات سوره مهر تا یك یا دو ماه دیگر منتشر و در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.
وی با اشاره به اینكه به شخصه به زندگی پهلوانان مان علاقه داشتم و از مدت ها پیش درباره آنها مطالعه می كردم، اضافه كرد: این علاقه و مطالعات بهانه ای شد تا این اثر را برای بچه ها بنویسم. این پهلوانان در تارخ ما حضور داشته اند و چهره های افسانه ای نیست. آنها می توانند درسهای مهمی چون جوانمردی و وفاداری و مردم دوستی و مردانگی را ببه ما و بچه ها بدهند.
به گفته عربلو این مجموعه آثار برای نوجوانان و بچه هایی كه در گروه سنی ۹ تا ۱۶ سال هستند آماده شده است.
این نویسنده پیشكسوت كودك و نوجوان در انتها اظهار داشت: مجموعه ۱۰ جلدی پهلوانان می تواند پایه ای برای تولید انیمیشن و فیلم های كوتاهی برای بچه ها باشد. این آثار از این جهت اهمیت دارند كه متاسفانه امروز وضعیت اخلاقی در جامعه ما چندان مناسب نمی باشد و بازخوانی زندگی پهلوانان مان می تواند تا حدی جای خالی خصوصیت های مثبت اخلاقی و اجتماعی همچون جوانمردی و مردانگی و مردم دوستی و... را كه امروز در جامعه ما واقعا جایشان خالی است، پر كند.



5.0 از 5
1397/11/30
13:58:34
4518
تگهای خبر: فیلم , نویسنده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱