حمید قبادی مطرح كرد

دسترسی به ۱۵۰۰مركز فروش لباس ایرانی- اسلامی

دسترسی به ۱۵۰۰مركز فروش لباس ایرانی- اسلامی

به گزارش بلك بلاگ دبیر كارگروه ساماندهی مد ولباس كشور اظهار داشت: بیشتر از ۱۵۰۰ مركز فروش و عرضه مد و لباس ایرانی و اسلامی در سایت بنیاد ملی مد و لباس شده است.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از روابط عمومی كارگروه ساماندهی مد ولباس كشور، حمید قبادی دبیر كارگروه ساماندهی مد و لباس با حضور در برنامه تهران بیست شبكه پنج سیما اظهار داشت: به منظور دسترسی ساده مردم به مراكز فروش لباس ایرانی و اسلامی در سراسر كشور، آدرس بیشتر از ۱۵۰۰مركز عرضه و فروش درتهران و شهرستانها در سایت بنیاد ملی مد ولباس گنجانده شده است.
وی با اشاره به اینكه ۴۰ میلیون قطعه مانتو در كشور نیاز داریم، اضافه كرد: تامین و طراحی مناسب ۴۰ میلیون قطعه مانتوی ایرانی و اسلامی در كشور و پذیرش این مورد زمان بر است.
قبادی خاطرنشان كرد: با عنایت به اینكه ۱۰۰ میلیون متر مربع درسال مصرف چادر مشكی در كشور داریم در این راستا مبادرت به راه اندازی كارخانه تولید پارچه مشكی كرده ایم.
وی اظهار نمود: امسال هم مانند سال های گذشته بخش فروش دایر نمی باشد اما بنا به درخواست مردم امكان دارد بخش فروش جشنواره مد ولباس فجر را در سال های آینده فعال نماییم.
قبادی در مورد قانون و اهداف كارگروه ساماندهی مد ولباس در كشور هم اضافه كرد: اساس كار كارگروه ساماندهی مد و لباس كشور ارائه الگوی مناسب لباس ایرانی اسلامی مطابق با فرهنگ و عرف جامعه است. كارگروه با گردآوری طراحان و تولید كنندگان در كنار یكدیگر تلاش می كند با برگزاری جشنواره مد ولباس فجر الگو های جدیدی را به جامعه عرضه نماید.بسیاری از طراحان یا به صورت تكی و یا به صورت گروهی طرح هایی را طراحی می كنند كه مطابق با سلیقه و ذائقه مردم است چون طراحان در بین مردم زندگی می كنند و ذائقه مردم را می دانند.


5.0 از 5
1397/11/24
15:59:50
4094
تگهای خبر: برنامه , جشنواره
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴