امروز در معاونت فرهنگی ارشاد؛

برگزاری سومین جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه كتاب، كاهش كمیته ها

برگزاری سومین جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه كتاب، كاهش كمیته ها

بلك بلاگ: سومین جلسه شورای سیاستگذاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران امروز چهارشنبه برگزار گردید.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از مهر، سومین جلسه شورای سیاست گذاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران با ریاست محسن جوادی رئیس شورا و معاون امور فرهنگی و اعضای شورا امروز چهارشنبه ۲۶ دی در معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار گردید.
ایوب دهقانكار سخنگوی شورای سیاست گذاری سی و دومین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران با اشاره به موضوعات این جلسه اظهار داشت: در ابتدای جلسه گزارشی از جلسه مشترك مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران با شهرداری و شورای عالی ترافیك با ریاست شهردار تهران ارائه شد كه درآن طرفین بر همكاری و هم افزایی به منظور كاهش بار ترافیكی محدوده مصلی بعنوان محل برگزاری نمایشگاه كتاب تهران تاكید نمودند.
وی اضافه كرد: در ادامه این جلسه ساختار نمایشگاه مورد بحث و تبادل نظر میان اعضا قرار گرفت و درانتها ساختار جدید نمایشگاه به تصویب رسید. در ساختار جدید تعداد كمیته ها از ۱۲ به ۸ كمیته كاهش پیدا كرد و همین طور برخی از بخش ها و كارگروه ها در یكدیگر ادغام شدند.
دهقانكار اظهار داشت: ضمنا مقرر شد در جلسه آینده شورا، شیوه واگذاری و تفكیك وظایف میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنف نشر بررسی شود.

5.0 از 5
1397/10/27
22:14:51
4314
تگهای خبر: فرهنگ و ارشاد اسلامی , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳