رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی:

چاره اصلی رفع مشكلات داخلی كشور گفت وگوی ملی است

چاره اصلی رفع مشكلات داخلی كشور گفت وگوی ملی است

بلك بلاگ: رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: چاره اصلی رفع مشكلات داخلی كشور گفت وگوی ملی است.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از مهر، حجت الاسلام احمد مازنی ظهر امروز شنبه در جمع دانشجویان دانشگاه تبریز در تالار وحدت دانشگاه تبریز با اشاره به اینكه باید تعامل منطقی با نظام بین الملل داشته باشیم، افزود: افتخار می نماییم كه گفت و گو كردیم و حاصل گفت و گوی ما به امضای اعضای شورای امنیت هم رسید.
وی سپس اظهار داشت: ما مذاكره كردیم و آمریكا به زیر مذاكرات زد نشان داد، این نشان داد كه ملت بزرگ ایران اهل گفت و گو است.
رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاكید بر اینكه همه مردم، مسئولان، دانشجویان و دیگر قشرها باید احساس مسئولیت كنند، اظهار داشت: باید همگی برای رشد و توسعه كشور تلاش نماییم. برای حل مشكلات داخلی كشور باید گفت و گو كرد.
مازنی سپس افزود: گفت و گو راهی برای كشف حقیقت است و بدون شك نتیجه گفت و گو یا منجر به اجماع و یا واگرایی میگردد كه هر دو نظر محترم است.
وی همین طور افزود: البته همه باید پاسخگوی كارهای كرده خود باشند، ما باید از دستاوردهای ۴۰ سال انقلاب اسلامی عبرت بگیریم و ببینیم حالا در كجا قرار داریم.
این نماینده مجلس همین طور با اشاره به اینكه هیچ گاه آزادی را نمی توان فدای استقلال و استقلال را فدای عدالت كرد، اظهار داشت: ما یا نباید تشكیل حكومت می دادیم و اگر داده ایم باید در داخل همین سازمان ملل و شورای امنیت كارمان را پیش ببریم.
وی درباب فیلتر برخی پیام رسان ها باز اظهار داشت: نمی توان به بهانه امنیت ملی آزادی را از بین برد. باید درباب پیام رسان ها توازن منطقی را رعایت نماییم.
مازنی سپس افزود: ما باید بین استقلال، آزادی و عدالت یك توازن منطقی و اصولی برقرار كرده و به خاطر امنیت كشور نسبت به آزادی بی تفاوت نباشیم.


5.0 از 5
1397/09/17
20:30:34
3847
تگهای خبر: رمان , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱