همزمان با هفته وحدت؛

پانزده هزار نسخه كتاب به استان های كشور ارسال میگردد

پانزده هزار نسخه كتاب به استان های كشور ارسال میگردد

بلك بلاگ: مدیركل دفتر چاپ و نشر وزارت ارشاد اظهار داشت: همزمان با هفته وحدت و تقارن آن با برگزاری بیست و ششمین هفته كتاب جمهوری اسلامی ایران تعداد ۱۵ هزار نسخه كتاب به استان ها ارسال میگردد.



به گزارش بلك بلاگ به نقل از مهر، مهرزاد دانش مدیركل دفتر چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار داشت: اداره كل چاپ و نشر در امتداد برنامه های معاونت امور فرهنگی در هفته كتاب و با عنایت به تقارن آن با هفته وحدت، ۱۵۰۰۰ نسخه كتاب را به ارزش۱۲ میلیارد ریال در ادارات كل استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توزیع خواهدنمود تا هر اداره كل برمبنای نیازسنجی های مقتضی منطقه ای، كتابخانه های متبوع استان خودرا پوشش دهد.
وی اضافه كرد: این برنامه به قصد ترویج فرهنگ كتابخوانی، ارتقاء سرانه مطالعه در كشور، و تجهیز كتابخانه ها و با برنامه ریزی دبیرخانه هیأت انتخاب و خرید كتاب معاونت آموزشی و پژوهشی این اداره كل، انجام میگردد.
دانش اظهار داشت: معاونت امور فرهنگی هر سال با آغاز هفته كتاب، مجموعه ای از برنامه های فرهنگی را به قصد ترویج فرهنگ مطالعه حمایت می كند. امسال باز با توجه هم زمانی هفته كتاب و هفته وحدت، فعالیت اهدای كتاب به ادارات كل استانی وزارتخانه، با رویكرد آیینی و مذهبی انجام گرفته است.

5.0 از 5
1397/08/28
13:07:18
4409
تگهای خبر: برنامه , فرهنگ و ارشاد اسلامی , فرهنگی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
X

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵